logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wirówka czy ktoś spotkał się z takim wyłącznikiem?

Andrzej Gdz 14 Lip 2007 10:57 2631 14
REKLAMA
  • #1 4080701
    Andrzej Gdz
    Poziom 22  
    Ocena: 96
    Witam !

Mam problem poniewaz nie dziala ( nie zalacza sie wirowka) pomimo ze nie jestem wielkim specem elektrykiem doszlem sam do wniosku ze uszkodzony jest wylacznik.
    Jak przewody polaczylem na tzw "krotko" bez wylacznika to wirowka kreci tylko ze jak wlacze hamulec to slychac "brzeczenie" z silnika.

Rozkrecilem przyjmnijmy ze to jest ten wylacznik i widze ze chyba blaszki w wylaczniku sa nie tak.

Moze ktos wie skad zdobyc taki wylacznik ?
    Gdzie bym mogl takie cos kupic ?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4080993
    Paweł007
    Poziom 22  
    Ocena: 21
    Witam.

Tu w sumie nie ma co się zepsuć. Kwestia tego jest taka, że włącznik nie łączy po jego włączeniu widać się wychodził i strasznie osmalony jest to były zwarcia jakieś pewnie. Pokombinuj z dociśnięciami blaszek i będzie dobrze.

Pozdrawiam, i mam nadzieję, że pomoglęm. Paweł007.
  • #3 4081157
    Andrzej Gdz
    Poziom 22  
    Tylko wydaje mi sie a raczej na pewno ze te blaszki z prawej strony powinny siegac az tych stykow po lewej stronie.

U mnie tak nie jest chyba sie polamaly, dorobilem blaszki i teraz musze pokombinowac jakie maja byc zwarte w momencie wlaczenia a jakie rozlaczone.

Pokombinuje zobacze a jak mi sie nie uda dam do elektryka to bedzie pewnie wiedzial jakie maja byc zwarte a jakie rozwarte.

P.S

Dalem pomogl
  • #4 4081184
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 3620
    A czy zamiast reanimacji trupa, bo w tej to chwili robisz, nie lepiej założyć jakiś nowy wyłącznik? Bo wyłącznik ze zdjęcia lata swojej poprawnej pracy ma już za sobą.