Mam laptopa fujitsu siemens. Mój antywir pokazał mi ze ma wirusa. Nieopatrznie kazałem mu go usunąć. Razem z nim usunął również pliki systemowe. Chciałem zainstalować jeszcze raz xp, ale wyskoczył mi błąd, którego dane techniczne podaje:
stop: 0x0000007E (0xC0000005, 0xF756B0BF, 0xF79B7208, 0xF79B6F08)
pci.sys - address F756B0BF base at F7564000, DateStamp 3b7d855c
Gdy uruchamiam jeszcze raz komputer mam do wyboru dwie rzeczy:
albo uruchomienie instalatora, ale pojawia sie właśnie ten błąd, albo uruchomienie windowsa, ale pojawia sie komunikat, że "nie można uruchomić systemu Windows, ponieważ następujący plik nie został znaleziony lub jest uszkodzony: katalog główny windows\system32\hal.dll. zainstaluj ponownie kopie tego pliku."
Nie wiem, co mam robić, bo nie mogę uruchomić kompa nawet w trybie awaryjnym. Mam płytę dołączona do kompa z linuxem, który ląduję sie do ramu, ale jestem zielony. Pomocy.
Ps. przepraszam za brak polskich czcionek ale jestem za granica.
- czy ten laptop ma partycje ukryta do odzysku (z przywracaniem systemu)?
- co ze sterownikami do dysku sata?
pozdrawiam wszystkich odważnych.
Poprawiłam post.
Proszę pisać zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji języka polskiego.
Zdanie rozpoczynamy z dużej litery i kończymy kropką.
Dziękuję.
charm_spider
stop: 0x0000007E (0xC0000005, 0xF756B0BF, 0xF79B7208, 0xF79B6F08)
pci.sys - address F756B0BF base at F7564000, DateStamp 3b7d855c
Gdy uruchamiam jeszcze raz komputer mam do wyboru dwie rzeczy:
albo uruchomienie instalatora, ale pojawia sie właśnie ten błąd, albo uruchomienie windowsa, ale pojawia sie komunikat, że "nie można uruchomić systemu Windows, ponieważ następujący plik nie został znaleziony lub jest uszkodzony: katalog główny windows\system32\hal.dll. zainstaluj ponownie kopie tego pliku."
Nie wiem, co mam robić, bo nie mogę uruchomić kompa nawet w trybie awaryjnym. Mam płytę dołączona do kompa z linuxem, który ląduję sie do ramu, ale jestem zielony. Pomocy.