logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Mikroprocesorowy termometr cyfrowy AVR ATMEGA8 2xDS18b20

T.J.Storm 02 Sie 2007 23:10 9451 11
REKLAMA
  • #1 4140838
    T.J.Storm
    Poziom 10  
    Ocena: 5
    Wiatm Wszystkich

Pragnę Zrobić Taki Termometr jak tu

http://www.matronik.pl/termometr.htm

Tylko nie wiem co Gdzie kupić, i czy to zadziała bo jestem zielony w tym i

mam tylko chęci i znajomego kolege takiego "pseudoelektronika" ale nie

licze na niego:d!

Z Góry dzięki za pomoc A i jeszcze jedno Jak by ktoś mógł mi doradzić

zapraszam gg: 3522429 jestem po 17:00

Z poważaniem T.J.Storm
  • REKLAMA
  • #2 4140965
    McRancor
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 124
    Zacznij od przeczytania przyklejonych tematów, jest nawet taki specjalny dla początkujących, przy okazji przeczytaj regulamin.

Temat poprawiłem
  • REKLAMA
  • #3 4141119
    oj
    Poziom 42  
    Ocena: 480
    Najlepiej wpłacić 119zł + koszta przesyłki i będziesz miał termometr.
  • #4 4142930
    T.J.Storm
    Poziom 10  
    Ocena: 5
    Tak ale ja chcem zrobić sam i ile by mnie to wyniosło : mikrokontroler
    + czujniki + lcd+ kable o gółem Wszystko)
  • REKLAMA
  • #5 4143002
    oj
    Poziom 42  
    Ocena: 480
    Oprogramowanie sam napiszesz?

Mikrokontroler kosztuje 5zł, LCD kosztuje zależy czy firmowy czy nie, ok. 10zł, DS18B20 ok. 8zł szt.

a napisanie oprogramowania ... bezcenne
  • #6 4345633
    barytek
    Poziom 23  
    Ocena: 58
    Fajny termometr. Sam biorę się za podobny. Tylko nie wiem, jaki czujnik temperatury wybrać. Jak by ktoś wypisał kila czujników do 20zł to był bym wdzięczny.
  • #7 4348418
    firefox_PL
    Poziom 17  
    Ocena: 2
    chyba najbardziej popularny i najłatwiejszy w obsłudze jest DS1820 lub dokładniejsza wersja DS18B20 (dokładność, nawet do 0.06 stopnia C) koszt jak oj wyżej napisał ok 8zł/szt
  • REKLAMA
  • #8 4348741