Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Suny 1.7D Brak ładowania

26 Wrz 2007 15:44 2159 8
  • Poziom 9  
    Witam. Mam Nissana N13 1.7D rocznik 1988 niestety pojawił się problem. Na desce jednocześnie zaświeciły się kontrolki: rezerwa, woda w filtrze oleju i brak ładowania. Sprawdziłem na akumulatorze rzeczywiśćie brak ładowania, lecz wydaje mi się, że pozostałe dwie kontrolki nie powinny się świecić. Czy na brak ładowania może mieć wpływ coś innego niż regulator czy szczotki alternatora? A może przyczyna leży jeszcze gdzieś indziej. Jeśli ktoś jest w stanie pomóc to proszę o wskazówki. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
  • Poziom 30  
    zkel napisał:
    Na desce jednocześnie zaświeciły się kontrolki: rezerwa, woda w filtrze oleju i brak ładowania.


    chyba Ci się cos pomyliło z tą wodą w filtrze oleju..
    Alternatorek na stół i czeka Cię naprawa. Pytanie co może być w nim uszkodzone jest lekko nie na miejscu, wróżek nie ma, ani też żadnej reguły..
    a co do rezerwy to pozostawie to bez komentarza..
  • Poziom 9  
    Oczywiście chodziło mi o wode w filtrze paliwa (przepraszam za pomyłke) A co do rezerwy... Paliwo jest w baku a kontrolka świeci. Podobna sytuacja zdarzyła się jakiś rok temu (zaświeciły się te trzy kontrolki, również jednocześnie) wtedy jednak nie sprawdzałem napięcia na akumulatorze. Sytuacja ta zdarzyła się wówczas po zatankowaniu. Pojechałem na inną stacje zalałem do pełna i kontrolki zgasły. Uznałem więc, że to może przez złe jakościowo paliwo... Ale teraz nie dość, że kontrolki nie gasną to okazuje się, że w istocie nie ma ładowania.
  • Poziom 21  
    Siedzi tam alternator hitachi, bardzo podobny do tego co jest w astrze z silnikiem isuzu 1.7. Sprzęt dość podły jeśli chodzi o naprawy i dość kosztowny,nie da się przyoszczędzić. Znając życie to wymienisz siemmering, oring, szczotki, regulator, prostownik, łożyska, może stojan. Leżą u mnie ze 2 takie truposze, naprawa była nieopłacalna, klienci gdzieś kupili z podróby (1) i szrotu (1).
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi, ale zastanawia mnie czy normą jest że zamiast jednej kontrolki brak ładowania zaświeciły się jeszcze dwie woda w filtrze paliwa i niski poziom pliwa.
    Drugą sprawą jest ten szachermacher czy sama wymiana alternatora nie załatwi sprawy? może przyczyna tkwi gdzieś indziej np. sterownik świec żarowych lub w jakimś innym układzie że zapalająsię właśnie te trzy kontrolki .
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 35  
    A kontrolka filtra paliwa zapala się właśnie razem z kontrolką braku ładowania. Chodzi o to żebyś wiedział czy żarówka się nie przepaliła. Ot taki gadżet. Tak ma być. Jak bedzie ładowanie to lampka zgaśnie.
    Świece żarowe można wyłączyć ale w zimowy poranek po wyłączeniu świec silnik będzie pracował bardzo niestabilnie, będzie dostawał trzęsiawki.
  • Poziom 9  
    Dziękuję za wyczerpujące informacje.