logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wymiary obudowy i tunelu bass reflex do Alphard HW 1800 4ohm – jak dobrać?

camel_1987 29 Paź 2007 19:49 1272 7
REKLAMA
  • #1 4427564
    camel_1987
    Poziom 2  
    Witam

Jestem nowicjuszem na forum więc za ewentualne błedy proszę o wybaczenie....
    Otóż nurtuje mnie pewien problem i prosze o pomoc.
    Chce zbudować kolumne do estradowego głośnika firmy Alphard model HW 1800 4ohm,lecz nie barzo wiem jakie wymiary powinna miec odpowiednia skrzynia oraz tunele bass refleks do niego. Zależy mi na tym żeby grało to efektownie i w miare czysto..........proszę o jakieś gotowe i proste rozwiązanie.
    Za pomoc z góry dzikuję
  • REKLAMA
  • #2 4428042
    gófer
    Poziom 34  
    Ocena: 30
    Niestety ten głośnik to wyjątkowa padaka...sprzedaj go komuś, dorzuć troche kasy i kup coś normalnego ;)
  • REKLAMA
  • #3 4435850
    djdinitro
    Poziom 26  
    Ocena: 22
    Kolumna-Basss,szerokopasmowa,nadstawa czy co? ogulnie nie mowi sie kolumna estradowa bo ktos moze pomyslec ze chodzi o jakis architektoniczny klimat.Mowmy o zestaw do nagłasniania profesjonalnego i wyodrębnic czy chodzi o przody,bass,nadstawy i inne klimaty.ten głosnik hmm ciekawe...za duzo z niego nieda sie zrobic.Wsadz w cokolwiek 50x55x70cm dwa BR 12cm srednicy i czekaj az cos wyjdzie.z czasem moze uda ci sie to zestroic tak jak bedziesz chciał.
  • REKLAMA
  • #4 4436069
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #5 4436374
    gófer
    Poziom 34  
    Szkoda że do tego głośnika nie ma wiarygodnych parametrów...i pozatym co ma wytrzymałość mocowa do spalenia sie cewki?? :|
  • #6 4538190
    camel_1987
    Poziom 2  
    widzac po niektorych opiniach zrezygnowalem z tego pierdzacego... moze ktos podsunie jakies inne rozwiazanie w przyzwoitej cenie?
  • #7 4595056
    mielban
    Poziom 11