Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Espace 2.0 F3R silnik wariuje mechanik rozkłada ręce

Akostia 02 Nov 2007 22:38 5397 4
  • #1
    Akostia
    Level 2  
    Witam
    Espace 97r 2.0i F3R po przejechaniu ciągiem 1200km z autem zaczęły dziać się dziwne rzeczy.Silnik stracił moc ,ledwo się kulał po autostradzie 100km,h.
    Silnik nie wykazuje błędów po podłączeniu do komputera.
    Szarpie ,nierówno pracuje jak gazuję na postoju to wchodzi na obroty a przy ruszaniu zdycha.
    Sprawdzone jest ciśnienie na cylindrach ,cewki zapłonowe sprawne , kable ,filtry i świece nowe.
    Oczywiście spala więcej niż zwykle.
    Przed wyjazdem założyłem nowy katalizator zapchał wydech?
    Jak zdejmę kabel z 2 i 3 cylindra to prawie nie traci obrotów , a z 1 i 4 momentalnie zdusza silnik a po zamianie kabli dochodzących do cewek od sterownika jest zupełnie odwrotnie1 i 4 kiepski a 2i 3 dobry.
    Mechanik radzi wymianę lub naprawę sterownika silnika , ale jak to nic nie da to klops.
    Może ktoś miał podobny problem i zna lekarstwo

    Od zmiany cewki mechanik zaczął i lipa dalej problem.
    Kable WN nowe BOUGICORD
  • #2
    Trawik
    Level 26  
    z tego co opisałeś to wydaje mi się że nie chodzi na 2 i 3 cylinder
  • #3
    jurekj1
    Level 15  
    Miałem klienta z podobnym problemem w Scenicu 2.0. W serwisie Renault zkasowali go stówę za test i KLAPA nic nie znaleźli. Sugerując się kolorem elektrod świec wymieniłem cewkę WN i problem zniknął.
  • #4
    kryszt44
    Level 17  
    "Akostia"]


    Jak zdejmę kabel z 2 i 3 cylindra to prawie nie traci obrotów , a z 1 i 4 momentalnie zdusza silnik a po zamianie kabli dochodzących do cewek jest zupełnie odwrotnie1 i 4 kiepski a 2i 3 dobry.

    a które kable zamieniłeś WN
  • #5
    elektromechanik
    Level 27  
    kryszt44 wrote:
    "Akostia"]


    Jak zdejmę kabel z 2 i 3 cylindra to prawie nie traci obrotów , a z 1 i 4 momentalnie zdusza silnik a po zamianie kabli dochodzących do cewek jest zupełnie odwrotnie1 i 4 kiepski a 2i 3 dobry.

    a które kable zamieniłeś WN


    Dołączam się do tej oceny. Jeżeli przy zamianie kabli dzieje się tak jak piszesz to na95% że one są winne. Weź od innego samochodu pewne te dwa kable na których nie pali załóż i sprawdzisz, albo lepiej cały komplet.
    Napisz czy to na benzynie czy na gazie.