logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Bios widzi cały dysk a windows tylko jedną partycję ...

postrzepiony 18 Lis 2007 23:08 2711 9
REKLAMA
  • #1 4496578
    postrzepiony
    Specjalista AGD
    Ocena: 131
    Jak w temacie. Ten dysk to 80 G Samsunga. Jest jeszcze na gwarancji. Kurcze mam na nim full zdjęć mojego półrocznego synka. Część zgrałem ale reszty nie zdążyłem ...
  • REKLAMA
  • #2 4496586
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #3 4496625
    postrzepiony
    Specjalista AGD
    Partcje w ilości 3 sztuk :D zakładałem programem Partition Magic.
  • REKLAMA
  • #4 4496639
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #5 4496662
    postrzepiony
    Specjalista AGD
    Zaraz , zaraz :D nie tak szybko, może coś dla słabszych :D ? Dzięki za chęć pomocy ale ja jestem w tym zielony :cry: . Poproszę bardzo o wskazówki krok po kroku, skąd, co i jak ? Proszę :oops:
  • REKLAMA
  • #6 4496684
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #7 4496749
    postrzepiony
    Specjalista AGD
    Owszem są to wskazówki. Ale nie wiem od czego zacząć...
    Najmocniej przepraszam, ale sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie nie widzi żadnej partycji w windowsie, a w biosie 80 G.
  • #9 4496783
    pidar
    Spec od pamięci masowych
    Ocena: 3564
    Proponuję poczytać to http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/sub/articlear_84832.html . Po ostatnim twoim poście najlepiej już zabierz się do wykonywania kopi posektorowej tego dysku.
  • #10 4496807
    postrzepiony
    Specjalista AGD
    Ok dzięki za rady, zrobiło się trochę jaśniej :D. Jutro będę coś kombinował. O wynikach poinformuję.

Podsumowanie tematu