Witam, niedawno kupiłem malucha z 85r, niestety wiadomo jak coś takiego działa gdy jest zimno, mam zrobiony moduł zapłonowy na tranzystorze IRF 840 (znalazłem go tu w jakimś temacie o maluchu), i mam pytanie, czy trzeba usunąć drut oporowy? Oraz, czy wystarczy jeden moduł? jeżeli ma byc jeden to jak działa cewka w maluchu że daje iskrę na 2 cylindry? Gdzie radzicie umieścić moduł żeby nie było mu za gorąco? Zalany jest sylikonem.
Mam jeszcze problem z ładowaniem akumulatora, w maluszku mam prądnicę, więc wymieniam ją na alternator, czy regulator napięcia jest inny tu i tu? Czy prócz alternatora potrzebuję do przeróbki jakiekolwiek inne rzeczy?
Mam jeszcze problem z ładowaniem akumulatora, w maluszku mam prądnicę, więc wymieniam ją na alternator, czy regulator napięcia jest inny tu i tu? Czy prócz alternatora potrzebuję do przeróbki jakiekolwiek inne rzeczy?