logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki głośnik niskotonowy wybrać do starej kolumny?

apak 28 Gru 2007 11:50 2169 15
REKLAMA
  • #1 4631344
    apak
    Poziom 16  
    Ocena: 1
    Staram się wymienić głośnik niskotonowy w starej kolumnie.
    Obudowa ma gdzieś ok.25l. Stary głośnik: Tosil GND 20/30/4 30W, impedacja 8Ohm.
    I nie umiem się zdecydować, który wybrać, a poza tym nie znam się za bardzo na tym:/
    Ten:
    http://www.allegro.pl/item287003767_gdn_20_80_8_sc_glosnik_stx_zam_tonsil_nowy_.html
    czy ten http://www.allegro.pl/item286810394_gdn_20_80_gdn20_zamiennik_tonsil_gumowe_zawieszeni.html
    Z góry dzięki za pomoc;)
  • REKLAMA
  • #2 4631465
    Jaceksd70
    Poziom 16  
    Ocena: 7
    Weź tego stxa . W zamknietej obudowie 25 litrów ma ładna liniową charakterystyke. Natomiast ten (niby) zamiennik tonsila to chińskie ścierwo. A tak poza tym to co zrobiłeś z tymi gdn 20/30??
  • #3 4631895
    apak
    Poziom 16  
    Nic. Jeden ma zerwane zawieszenie membrany, a drugi ma wciśnięte te kółko na środku.
    PS.przychylam się do 4-ro omówek. Dobrze robie?
  • #4 4632158
    Hefajstos
    Poziom 35  
    Ocena: 133
    Jeżeli oryginalnie było 8Ω, to wsadź STXa też 8Ω. Poza tym wymień oba głośniki na STX (w obu kanałach powinny być takie same).

--
    pozdrawiam
    Hefi
  • REKLAMA
  • #5 4632200
    Jaceksd70
    Poziom 16  
    Tak jak mówił kolega kup 8ohm, chyba ze masz wzmacniacz który współpracuje z kolumnami 4 ohm. A tak poza tym widzę ze tez jesteś z Rybnika , jeżeli te stare głośniki masz zamiar wyrzucić na śmietnik to możesz mi je dać:D
  • #7 4633638
    wojtek[14
    Poziom 14  
    Przemo-Lukas mówi prawdę najlepiej wymienić na nowe tonsile a nie na jakieś zamienniki
  • REKLAMA
  • #8 4635374
    apak
    Poziom 16  
    Dzięki Wam bardzo!
    Wybiorę STX'y 8Ohm.