Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Płytka testowa AVR - ZL2AVR lub inna jaką wybrać.

18 Sty 2008 16:16 10181 14
  • Poziom 20  
    Witam jestem początkujący w sprawie prigramowania mikro kontrolerów chociaż mniej więcej znam język C.

Poszukuję jakiegoś zestawu uruchomieniowego pod procesory AVR. Na Allegro jest sporo tego typu urządzeń ja znalazłem coś takiego TUTAJ
    Do zestawu potrzebny jest programator pod LPT ZL2PRG ISP

Na tej aukcji jest napisane że: "dowolny kompilator wraz z programatorem ISP może współdziałać z zestawem". Czy chodzi tu o to że w kompilator jest wbudowany jakiś program obsługujący programator ISP.

Proszę o sugestie w sprawie tej płytki lub ewentualnie innych pod procesory AVR. Kod źródłowy oczywiście pisany w C. I jakieś info w sprawie tych kompilatorów z ISP.

Przeniosłem z Programowanie Ogólne - krzychoocpp
  • Poziom 10  
    Niedawno przerabiałem ten temat, tzn. szukałem jakiegoś zestawu "startowego" do AVR. Niestety ceny płytek z Allegro są wysokie, a chciałem wydać jak najmniej. Po kilku dniach poszukiwania kupiłem ten programator:
    http://link_skasowano
    Chodzi zarówno pod Windows jak i Linux na USB!
    Do tego płytka stykowa, która nie wymaga lutowania i pozwala szybko i wygodnie zbudować proste układy:
    http://sklep.avt.com.pl/go/_info/?user_id=2542&lang=pl
    (najtańsza jaką znalazłem, jedyny minus to nie można mierzyć napięć bezpośrednio z otworów, są za małe).
    Do tego trochę niezbędnej elektroniki (kwarc, stabilizator 5V, diody, rezystory, przyciski itd...) i można zaczynać zamykając się spokojnie poniżej 100zł.

Proszę nie umieszczać linków do aukcji internetowych. Link skasowałem. [c_p]
  • Poziom 39