Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podsłuchiwanie częstotliwości straży pożarnej i miejskiej

04 Lut 2008 17:45 22580 40
  • Poziom 9  
    Witam w kwestji radjotechniki jestem zielony , ale chcialem sie dowiedziec czy da sie nasluchiwac czestotliwosci ktorych uzywa straz pozarna i miejska oczywiscie tylko w celach edukacyjnych , jezeli tak to co jest do tego potrzebne (jaki sprzecik ) i jakie sa koszty zakupu :) ???
    Zgory dzieki za odpowiedzi

Pozdrawiam
  • Poziom 24  
    Witaj!!!Proponuje przeglądnąć forum elektrody jest dużo napisane o tym więc
    myszka i do dzieła...POZDRAWIAM

Daniel
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 24  
    Admen napisał:
    A cóż to takiego mądrego i edukacyjnego można się dowiedzieć słuchając straży pożarnej lub straży miejskiej ??
    Toż to jakieś całkiem nowe i inne sposoby nowoczesnej edukacji chyba ?

Może edukacyjne nie jest ale bardzo mocno mobilizuje do zrobienia sobie odbiornika na te pasma.Każdy człowiek dąży do czegoś co go ciekawi, widocznie kolega chce posłuchać co ciekawego tam słychać na tych pasmach.A to zmobilizuje go do budowania dobrego odbiornika a co za tym idzie czegoś się nauczy.Ale najpierw proponuje swoją ciekawość skierować na czytanie i poznawanie odbiorników a zobaczysz wtedy co słychać na pasmach które tak bardzo chcesz usłyszeć...POZDRAWIAM

Daniel
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Witam. Tak jak wyżej zostało napisane, poczytaj na Elektrodzie o odbiornikach (skanerach). Jest tego sporo.

Jeżeli kiedyś zdecydował byś się na zrobienie takiego odbiornika to polecam poczytać "Świat Radio", "EdW" i oczywiście nieśmiertelną pozycję "Poradnik Ultrakrótkofalowca" autorstwa Zdzisława Bieńkowskiego.

albion1 napisał:
    161MDS01 Przestań robić za błazna na elktrodzie.

Takie uwagi są nie na miejscu. Kolega 161MDS01 ma całkowitą rację.

albion1 napisał: