logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

LM3886 - Przegrzewanie kanału i problem z wyświetlaczem AVT3008

aleksandro 07 Lut 2008 15:00 2493 10
REKLAMA
  • #1 4779905
    aleksandro
    Poziom 17  
    Ocena: 17
    Postanowiłem zrobić wzmacniacz akustyczny na lm3886 i z przedwzmacniaczem cyfrowym jednak napotkałem dwa problemy.
    1. Końcówka mocy grała ale jeden kanał czasem przerywał i postanowiłem poprawić luty. Gdy ponownie podłączyłem ten kanał nie gra tylko potwornie się grzeje (po 2 sekundach parzy palca)
    2. Przedwzmacniacz to kit AVT3008 i problem polega na ty że na wyświetlaczu świecą wszystkie znaki a gdy wyłączymy zasilacz i chwile ciągnie z kodesatorów zasilacza to pokazuje nam wszystko to co powinien.
    Jestem początkującym elektronikiem więc proszę o wyrozumiałość i proszę o jakąś poradę w moich problemach
  • REKLAMA
  • #2 4781064
    HONDAS
    Użytkownik obserwowany
    Ocena: 26
    Sprawdź czy aby poprawiając czegoś nie zwarłeś.
  • REKLAMA
  • #3 4781142
    aleksandro
    Poziom 17  
    sprawdzałem wszystko nie ma żadnej zwory.
    A czy z tym przedwzmacniaczem to może być za mocne trafo?
  • #4 4781166
    slvestr
    Poziom 32  
    Ocena: 89
    Te końcówki mocy często się palą. Mo kolega kupił i też postanowił sobie z tego zrobic wzmacniacz. Jedna padła od razu po uruchomieniu. Kupił drugą pograło to 2 miesiące i padła 2. Jeżeli końcówka się bardzo grzeje to prawdopodobnie ukległa uszkodzeniu i zwiera sie w środku. A trafo powinno dawać ok 100-120W przy ok 40V.
  • #5 4781254
    aleksandro
    Poziom 17  
    o trafo do przedwzmacniacza mi chodziło a nie do końcówki bo w końcóce zasilanie mam ok, a w przedwzmacniaczu urzywam naraie zasilacza od cb radia i nie wiem czy nie jest ono za mocne
  • REKLAMA
  • #6 4783358
    aleksandro
    Poziom 17  
    mam pytanie czy zaznaczona nużka lmema musi być przylutowana?