Witam serdecznie Wszystkich,
Padł mi licznik / zegary w Oplu Corsa C 2001 1,7 DI (diesel)!
W związku z powyższym kupiłem na allegro taki sam używany licznik do diesla (te same oznaczenia itd.)
Wykręciłem stary licznik, wsadziłem nowy i okazało się że po zmianie nie można uruchomić samochodu z nowym licznikiem bo blokuje go immobiliser (miga pomarańczowa kontrolka blokady immobilisera)! Po ponownym włożeniu starych zegarów samochód odpala, immobiliser przestaje go blokować!
Zacząłem wydzwaniać i pytać co się dzieje, jak to zrobić itp.! Okazało się że przy zmianie licznika potrzebne są kody serwisowe do Opla, licznik jest zgrany z reszta auta, komputerem itp.!
Prośba o pomoc do Was - jak wymienić licznik samemu? Może da się to jakoś zrobić, ominąć te kody itp. No i oczywiście ustawić na nowym liczniku przebieg jak w starym!
Proszę o info jak rozwiązać problem, ewentualnie jakiś opis krok po kroku!
Może ktoś z Lublina lub okolic wie jak to zrobić i mógłby mi pomóc na miejscu?
Proszę o pomoc!
Piotr
Padł mi licznik / zegary w Oplu Corsa C 2001 1,7 DI (diesel)!
W związku z powyższym kupiłem na allegro taki sam używany licznik do diesla (te same oznaczenia itd.)
Wykręciłem stary licznik, wsadziłem nowy i okazało się że po zmianie nie można uruchomić samochodu z nowym licznikiem bo blokuje go immobiliser (miga pomarańczowa kontrolka blokady immobilisera)! Po ponownym włożeniu starych zegarów samochód odpala, immobiliser przestaje go blokować!
Zacząłem wydzwaniać i pytać co się dzieje, jak to zrobić itp.! Okazało się że przy zmianie licznika potrzebne są kody serwisowe do Opla, licznik jest zgrany z reszta auta, komputerem itp.!
Prośba o pomoc do Was - jak wymienić licznik samemu? Może da się to jakoś zrobić, ominąć te kody itp. No i oczywiście ustawić na nowym liczniku przebieg jak w starym!
Proszę o info jak rozwiązać problem, ewentualnie jakiś opis krok po kroku!
Może ktoś z Lublina lub okolic wie jak to zrobić i mógłby mi pomóc na miejscu?
Proszę o pomoc!
Piotr