logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak ustawić napięcie na nóżce 36 woltomierza AVT2004?

Kamra 13 Mar 2008 19:52 1367 10
  • #1 4905557
    Kamra
    Poziom 11  
    Ocena: 9
    Zaznaczam ze jestem bardzo początkującym amatorem wiec proszę o wyrozumiałość.
    Zrobiłem woltomierz według tego schematu http://sklep.avt.com.pl/photo/_pdf/AVT2004.pdf
    Na oryginalnych płytkach.
    1 za pomocą potencjometru nie idzie ustawić napięcia na nóżce 36 mam 2 V a powinno być 1 V
    2 jak go podłączyć do zasilacza jak on ma tylko + i – do zasilania gdzie podaje się 5 V a gdzie podłączyć zasilacz żeby pokazywało napięcie na wyjściu??
    Zasilacza mam taki http://sklep.avt.com.pl/photo/_pdf/AVT2001.pdf
    Proszę o pomoc jak to zgrać żeby pokazywało napięcie .
  • #2 4905604
    jajek92
    Poziom 23  
    Ocena: 43
    sprawdź czy r3 i r5 są robrze dobrane, podłączenia masz podane na schemacie zasilacza, potrzebujesz chyba dwóch kitów AVT2004.
  • #3 4905797
    Kamra
    Poziom 11  
    jajek92 napisał:
    sprawdź czy r3 i r5 są robrze dobrane, podłączenia masz podane na schemacie zasilacza, potrzebujesz chyba dwóch kitów AVT2004.

R3 i R5 są takie jak na schenacie a co do podłaczenia to według schematu zasilacza nie zabardzo bo nie wiem czy podłaczyć to tam gdzie jest wejsie na 5 v czy gdzieś indziej
  • #4 4905834
    jajek92
    Poziom 23  
    zdaje mi się że do Z2 trza podłączyć, poczytaj te opisy kitów tam powinno się wszystko znaleźć
  • #5 4905964
    Kamra
    Poziom 11  
    jajek92 napisał:
    zdaje mi się że do Z2 trza podłączyć, poczytaj te opisy kitów tam powinno się wszystko znaleźć

Czytałem opisy i Z2 ma być zwarte
  • #6 4906056
    jajek92
    Poziom 23  
    to poczytaj jeszcze raz tam jest wszystko napisane, tylko w języku technicznym, może dla ciebie jest problemem,
  • #7 4908657
    Kamra
    Poziom 11  
    jajek92 napisał: