Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kondensator styrofleksowy

hawker1 30 Mar 2008 22:49 6131 13
  • #1 30 Mar 2008 22:49
    hawker1
    Poziom 11  

witam. jestem początkującym elektronikiem i składam wykrywacz teranset 150. wiem ze to prosty bfo ale na pierwszy uklad wystarczy. mam pytanie. w ukladzie nalerzy wykorzystać kondensator styrofleksowy
    10nF/25V ksf-020-zm i nigdzie nie moge go dostać. czy moge go czymś zastąpić? prosze o pomoci bede za nią bardzo wdzieczny

z góry dzieki!

0 13
  • #3 31 Mar 2008 17:55
    hawker1
    Poziom 11  

dzieki za linki. w sklepie elektronicznym w moim miescie powiedzieli mi ze nie mają styrofleksów a w zamian dali mi takie cos jak na fotce. to chyba kondensator, ale czy moze zastąpić styrofleksa????
    z góry dzięki
    url=https://obrazki.elektroda.pl/41_1206978428.jpg]kondensator styrofleksowy[/url]

Dodano po 2 [minuty]:

na tym elemencie jest napisane z jednej strony 103 a z drugiej K1K albo KIK
    ale raczej to pierwsze. proszę o pomoc
    dzięki!!!!

0
  • Pomocny post
    #4 31 Mar 2008 19:09
    michal.rogaczewski
    Poziom 28  

to jest kondensator (raczej ceramiczny) 10n nie widzę przeszkód

0
  • #5 31 Mar 2008 21:03
    hawker1
    Poziom 11  

dzięki. w tym układzie musi on być precyzyjny. czy ten ze zdjęcia wcześniej jest taki????
    :D:D:D

0
  • Pomocny post
    #6 02 Kwi 2008 22:09
    Radek007
    Poziom 12  

Styrofleksa trudno dostać, a jeżeli pracuje on w jakimś generatorze, a podejrzewam, że tak, to nie wskazane jest go zastępowanie ceramicznym, spowoduje to większa niestabilność generatora, niż w przypadku użycia kondensatora styrofleksowego.

0
  • #7 03 Kwi 2008 09:48
    hawker1
    Poziom 11  

dzieki mam kolejny problem. nie wiem na czym zmontowac ten uklad. nie umiem wytrawiać plytek

0
  • #8 03 Kwi 2008 12:25
    MaThiR
    Poziom 16