Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nagrywanie dźwięku jest niemożliwe Realtek HD Audio

Davidsh 25 Maj 2008 19:32 28918 32
  • #1 25 Maj 2008 19:32
    Davidsh
    Poziom 9  

Witam posiadam kartę dźwiękową Realtek HD Audio i nie mogę nagrać dźwięku.
    Żadnym programem.
    Chodzi mi o nagrywanie np.: puszczam coś z WMP i Audacity mi to ma rejestrować niestety nie rejestruje.
    Nie wiem już co mam robić próbowałem wszystkiego.
    Jest mi to dosyć mocno potrzebne bo jestem początkującym muzykiem i muszę ten problem jakoś rozwiązać i uruchomić pewien program do miksowania... mur.gif

0 29
  • Pomocny post
    #2 25 Maj 2008 19:41
    grzegrzol
    Poziom 19  

A wybrałeś odpowiednie żródło nagrywania?

0
  • Pomocny post
    #3 25 Maj 2008 21:13
    mysa1991
    Poziom 11  

Muszisz wybrac odpowiednie zrodło dzwieku. Jezeli chcesz cos nagrac z Winamp'a to w programie "Audacity" wybierz z listy odpowiednie zrodło w tym wypadku "STEREO MIX". Tą liste masz odrazu po otwarciu programu pod przyciskami (play, stop itd) Pozdro

0
  • #4 25 Maj 2008 21:32
    Davidsh
    Poziom 9  

no właśnie kurcze problem z tym , że nie mam Stereo Mix;/ Mam tylko wejście liniowe , CD i wave....

0
  • Pomocny post
    #5 25 Maj 2008 21:39
    DjJerry
    Poziom 10  

Kolego stereo miks mamy w Regulacji nagrywania, a nie odtwarzania.

0
  • #6 25 Maj 2008 21:45
    Davidsh
    Poziom 9  

hehe wiem...taki głupi nie jestem , ale tam tego nie ma właśnie;/

0
  • Pomocny post
    #7 25 Maj 2008 21:59
    DjJerry
    Poziom 10  

Ja mam Realtek HD Audio na płycie Gigabyte i mam wszystko. Oto screen:
    Ja z tej karty puszczałem audycje radiowe shoutcast w Winampie i wszystko było git. Podaj mi firmę płyty głównej, a ja zobaczę u kolegi jak bedzię ta sama płyta co u niego będzie występowało na XP SP2

0
  • Pomocny post
    #8 25 Maj 2008 22:00
    mpn103
    Poziom 34