logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gdzie znaleźć sterowniki USB dla płyty głównej MSI K9N Neo V3?

atrax82 30 Wrz 2008 17:28 6286 7
REKLAMA
  • #1 5585718
    atrax82
    Poziom 10  
    Ocena: 6
    Potrzebuję pomocy!
    Mam płytę główną MSI K9N Neo V3 i od jakiegos czasu nie działają USB. System pokazuje, że urządzenie działa poprawnie, w BIOSie tez jest wszystko dobrze skonfigurowane. Po włożeniu jakiegokolwiek urządzenia do gniazda USB komputer go nie wykrywa (ręczne wyszukiwanie sprzętu też nie działa). Ja jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie, ale zaprzyjaźniony komputerowiec podał jeszcze 2 przyczyny usterki: sterowniki i uszkodzona płyta główna. Tej drugiej opcji staram się nie brać pod uwagę.

Skąd mogę ściągnąć sterowniki USB do mojej płyty? Na CD ani na stronie producenta ich nie mogę znaleźć.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 5587130
    atrax82
    Poziom 10  
    Napięcie jest, bo jak podłączę MP4 to się ładuje, ale jej nie widzi.
    Nie widzi też aparatu, telefonu, pendrive'a, przenośnego dysku, czytnika kart pamięci, drukarek, skanera, ... po prostu niczego :/
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 5590864
    atrax82
    Poziom 10  
    Do USB na płycie mam wpięty czytnik kart pamięci. Też nie działa :(
    Używam systemu Win XP.
    Porty przestały działać jakieś 3 tygodnie temu.
    Przywracałem system, ale to nic nie dało :cry:
  • #6 5593183
    DriverMSG
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 4893
    Pytając od kiedy występuje problem , miałem na myśli okoliczności w jakich ten problem powstał - sorki za źle sformułowane pytanie , więc jakie to były okoliczności , czy może tak bez większego powodu z dnia na dzień przestały działać ?
  • #7 5593507
    atrax82
    Poziom 10