Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez 1.6 GLI Nierówna praca silnika

13 Mar 2004 14:51 11431 16
  • Poziom 14  
    Polonez 1.6GLI 2000r benzyna jednopunktowy wtrysk.
    Wypadanie zapłonów,silnik słaby,ale jak się rozgrzeje jest dobrze.
    Wymiana świec i przewodów nie pomogła, więc szukamy gniazda
    diagnostycznego ,powinno być pod schowkiem,ale go tam nie
    ma ,jest dmuchawa a ponoć powinny być bezpieczniki natomiast
    znalazłem jakieś złącze z trzema kablani w komorze silnika z prawej strony
    przy szybie, dodam jeszcze że na komputerze od wtrysku pisze Bosch
    Pytanie moje jest takie
    Czy to te złącze i co może powodować taką nierówną prace silnika
    Pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.

  • Poziom 21  
    To gniazdo które znalazłeś to gniazdo diagnostyczne.Czy samochód ma zainstalowany gaz?
  • Poziom 16  
    teges napisał:
    To gniazdo które znalazłeś to gniazdo diagnostyczne.Czy samochód ma zainstalowany gaz?

    SORY, że się wcinam ale właśnie z moim tak też się dzieje i ma zamontowany gaz, mógłyś mi powiedzieć co jest przyczyną?

  • Poziom 21  
    Jest to polonez z wtryskiem Boscha i prawdopodobnie masz zainfekowany komputer w aucie.Zresetuj go przez zdjęcie ujemnej klemy z akumulatora.Jeżeli pomoże i samochód zacznie bezbłędnie pracować na benzynie to należy domontować moduł firmy Protec Digital PD55 resetujący kompa automatycznie.Dostaniesz go u gazowników.
  • Poziom 14  
    Tak ma zainstalowany gaz .
    Jak się diagnozuje to gniazdo ?
    Czy tak samo zwierając AB i obsewując wyświetlenia.
  • Poziom 14  
    Dzięki za podpowiedzi
    Poldek jest kolegi,tak więc resetować będe jutro
    ale mógłbyś napisać dwa zdania o tym modue Protec PD55 bo
    nic nie rozumiem, lub gdzieś poczytać na ten temat.

  • Poziom 21  
    Gniazdo to diagnozuje się przy pomocy testera uterek do Boscha. Jeśli chcesz więcej wiadomości na temat PD55 to wejdż na stronę www.protec digital.pl i tam będziesz wszystko miał łącznie z ceną.
  • Poziom 13  
    Ja posiadam interfejs do poloneza ze serownikiem BOSCH, oczewiscie z softem, jesli chcesz moge go odsprzedac, bo juz mi nie jest potrzebny-sprzedalem samochodzik, a mozna bylo go fajnie diagnozować

  • Poziom 21  
    Kula101 jaka cena?
  • Poziom 14  
    Niestety odłączenie akumulatora nie przyniosło poprawy, i jestem
    w punkcie wyjścia, może macie jeszcze jakieś rady.
    Jeśli chodzi interfejs i soft to jak pisałem wyżej poldek jest kolegi
    ale napisz cenę jeśli nie chcesz podać na grupe to daj na priva.
  • Poziom 12  
    Odłącz sonde lambda bo pewnie padła jak jezdzi na gazie a bosch jest na to czuły i silnik chodzi jak kierat
  • Poziom 13  
    Niewiem czy to nieedzie reklama, ale jak ktos chce interfejsa do poloneza niech sie do mnie zglosi na maila kulesza(malpa)isn.pl to mu sprzedam bo juz mi nie jest potrzebny. TANIO
  • Poziom 12  
    a zeby nie dawac zarabiac cwaniakom to mam program i schemat kabla do poldka bosch jak ktos ma troche czasu to moze sam go sobie zrobic
    jak cos to piszcie to przesle
    gtomaszg(malpa)tlen.pl
  • Poziom 14  
    Przyczyną nierównej pracy okazał się przewód wysokiego napięcia.
    Troche spużniona odpowiedż,ale lepiej pużno niż wcale .
  • Poziom 11  
    ja tez tak mam.pozno napisalem ale moze ma ktos na to rade. kilkokrotne wymiany swiec, przewodow wn i wymiana cewki,reset z adaptacja nic nie daja. jak odlacze sade to przerwy sa ale obroty nie spadaja
  • Poziom 10  
    W moim poldku obroty były nierównomierne, potrafił nawet zgasnąć. Problemy zaczęły się gwałtownie więc natychmiast zacząłem szukać i okazało się że pękł przewód podciśnienia od zbiornika podciśnieniowego, silnik ciągnął lewe powietrze.
  • Poziom 11  
    ok sprawdze.jak do tej pory nic mi sie nie udalo