Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
CControls
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regulacja wtrysku paliwa

4x4 09 Maj 2004 22:05 20813 15
  • #1 09 Maj 2004 22:05
    4x4
    Poziom 11  

wiem że by zwiękrzyc dawkę paliwa we wtryskowym układzie zasilania mozna zmniejszyć napięcie wychodzące z sondy lambda
    jak to zrobić? ktos ma pomysł? ja jestem mechanikiem ale na elektronice sie nie znam - wiem że mozna zrobic to na potencjometrze i wtedy da sie wedle życzenia regulowac ta dawke paliwa
    to prosty sposób by "podkręcić" furę i to w tym momencie kiedy tego chcemy
    czy ktoś z was elektroników mógłby zrobić jakis projekcik i powiedzieć mi jak to wykonać?
    byłbym wdzięczny - odpowiadac prosze na forum lub na mail alban75(malpa)op.pl
    z góry dziękuję piotr

• CControls
  • #2 10 Maj 2004 23:06
    IrekKo
    Poziom 32  

O kurcze i to mówi mechanik ! 8O 8O
    Jezu ludzie bez przesady, zwiększenie mocy poprzez wzbogacenie mieszanki, a co z temperaturą spalin, co na to zawory, uszczelka pod głowicą ?
    Czysto teoretycznie możesz tak zrobić, ale to prowadzi do zabójstwa silnika. Przyrost mocy będzie taki jaki jest przy zimnym silniku (komputer nie bierze danych z sondy). Gdy zwiększymy dopływ powietrza, zmienimy wałek, kąt wyprzedzenia zapłonu to silnik nam sie sam dostroi i da większą moc. 8)

• CControls
  • #3 12 Maj 2004 23:21
    4x4
    Poziom 11  

"Gdy zwiększymy dopływ powietrza, zmienimy wałek, kąt wyprzedzenia zapłonu to silnik nam się sam dostroi i da większą moc. "

nie pomyślałes że to wszystko już mam zrobione + chip (?)

a jeśli komputer nie bierze danych z sondy to z kąd?
    no i po co ona jest jak nie daje danych do kompa?
    i nie mów mi że dane sa z przepływomierza bo go niema w moim aucie!!!

a ja nie chcę auta do wożenia sie tylko do ścigania
    więc ryzyko wkalkulowane

• #4 12 Maj 2004 23:48
    djlj24
    Spec od car audio