Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Accord 2.0 16v 2000r-niestabilne obroty biegu jałowego

pyradj 02 Gru 2009 22:07 6109 5
  • #1 02 Gru 2009 22:07
    pyradj
    Poziom 12  

    witam,mam problem z hondą accord-silnik f20b6-z instalacja gazową(objawy na pb i lpg).podczas rannego rozruchu silnik chwile przebiera,chodzi niestabilnie po 10 sekundach jest juz oki.po nagrzaniu obroty spadaja do około700-800 po czym zaczyna ponownie przebierac,trzes autem w kabinie i "pierdzi" dosc konkretnie,nieprzerwanie z rury wydechowej i do tego lekko smierdzi spalinami.2 dni temu miałem wymieniany rozrząd+regulacja zaworów,jest troszke lepiej lecz dalej trzesie.wymieniłem kable,swiece podmieniłem kopółke z palcem oraz cewka...moze ktos mi powie czy w tym aucie ustawia sie zapłon???

    0 5
  • #2 03 Gru 2009 10:29
    iras24
    Poziom 17  

    szukaj nieszczelności w układzie dolotowym i brudna przypustnica.

    0
  • #3 03 Gru 2009 15:04
    pyradj
    Poziom 12  

    wszystko jest szczelne ,sprawdzałem nieraz...przepustnice juz czysciłem latem-juz by sie zabrudziła?mam stozkowy filtr powietrza.

    0
  • #4 07 Gru 2009 00:01
    sonar.kb
    Poziom 2  

    sprawdź silnik krokowy.to on jest odpowiedzialny za wolne obroty i często się zdaża że poprostu pada z przyczyn mu nieznanych,,,, nasze kochane paliwo.

    0
  • #5 07 Gru 2009 11:52
    pyradj
    Poziom 12  

    silniczek krokowy mam juz trzeci,stan obrotów jest ok są w granicach 800-850...tylko trzepie silnikiem.obstawiłbym bym sonde lambde ale autko pali w trasie 8 litrów lpg to chyba w normie...

    Dodano po 2 [godziny] 38 [minuty]:

    dzis zobiłem konkretny reset kompa,zagrzałem go-chodził z 40 minut.wsiadłem do auta i juz tak nie telepie...chodzi bardziej stabilnie choc jeszcze czuc tam jeszcze dławienie..ruszyłem terz aparatem zapłonowym max do tyłu choc i tak bede mósiał na regulacje jechac..

    1
  • #6 05 Lut 2010 18:16
    pyradj
    Poziom 12  

    witam,chyba znalazłem przyczyne niestabilnych obrotów...prawdopodobnie przyczyną jest słabe cisnienie na jednym cylindrze które jest prawie połowe mniejsze od pozostałych trzech(po wyciągnieciu fajki,zadnej reakcji).góra silnika zrobiona-nowe zawory,uszczelniacze,szczelnosc...po wlaniu oleju do cylindra ciesnienie podskoczyło znacznie do góry...szkoda ze mechanik sprawdzil cisnienie dopiero po zrobieniu głowicy i jej zamontowaniu...co poradzicie??

    1