Witam.
Obserwuje forum od dawna jednak dopiero teraz się zalogowałem, podziwiam waszą wiedzę na tak rozlegle tematy elektroniczne i nie tylko!! respekt!!
Do rzeczy, mam w domu drugi komputer do pracy, ponieważ jestem projektantem grafiki wektorowej i potrzebuje zawsze sprawnego sprzętu. Mój problem polega na tym, że po starcie mojego komputera pojawia się wiersz na ekranie z napisem
a po nim kolejny:
natomiast główny problem polega na tym, że nie działa klawiatura w tym momencie czyli nie mam żadnego wpływu na mój komputer, nie mogę ani ruszyć ani niczego zmienić, w czym może być problem? dodam jeszcze, że komputer do tej pory normalnie pracował i nigdy nie miał większych problemów z pracą na bardzo wymagających programach graficznych w których wykonuje bardzo uciążliwe dla sprzętu projekty ale jest ok.
Proszę o pomoc, bo nie wiem co zrobić a w mojej okolicy nie ma kogoś kto mógłby się tym zająć, większość 'specjalistów' proponuje wymianę sprzętu na nowy - żenujące po prostu!!!!!!
Pozdrowienia,
Mieczysław W.

Obserwuje forum od dawna jednak dopiero teraz się zalogowałem, podziwiam waszą wiedzę na tak rozlegle tematy elektroniczne i nie tylko!! respekt!!
Do rzeczy, mam w domu drugi komputer do pracy, ponieważ jestem projektantem grafiki wektorowej i potrzebuje zawsze sprawnego sprzętu. Mój problem polega na tym, że po starcie mojego komputera pojawia się wiersz na ekranie z napisem
CMOS checksum error - loaded defaulta po nim kolejny:
Press F1 to continue or Press [DEL] to editnatomiast główny problem polega na tym, że nie działa klawiatura w tym momencie czyli nie mam żadnego wpływu na mój komputer, nie mogę ani ruszyć ani niczego zmienić, w czym może być problem? dodam jeszcze, że komputer do tej pory normalnie pracował i nigdy nie miał większych problemów z pracą na bardzo wymagających programach graficznych w których wykonuje bardzo uciążliwe dla sprzętu projekty ale jest ok.