Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Niewłaściwe działanie Internetu Netii - reklamacja?

bestia 09 Sty 2010 12:05 10853 25
  • #1 09 Sty 2010 12:05
    bestia
    Poziom 12  

    Witam mam łącze neti od ok 12 miesięcy. Od ok 3 miesięcy mam straszne problemy z 2M prędkość mi spada nawet do modemowej. 512 zdarza mi si czasami mieć. Zgłaszam reklamację co miesiąc bo biuro obsługi nie jest w stanie uwzględnić na dłuższy okres. Nadmieniam, że technicy będący u mnie sprawdzili łącze i stwierdzili jednoznacznie , że jest to wina NETI Nie polecam

    0 25
  • #2 09 Sty 2010 12:12
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 09 Sty 2010 12:19
    bestia
    Poziom 12  

    no oni twierdzą, że świadczą usługę byle jak ale świadczą i dlatego to nie podlega rozwiązaniu umowy z ich winy.

    0
  • #4 09 Sty 2010 12:33
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 09 Sty 2010 13:16
    bojas
    Poziom 14  

    Ale przecież w umowie napisane jest, że prędkość wynosi do 2 mb/s .... Czy się mylę ?

    0
  • #6 09 Sty 2010 14:03
    lpm11
    Poziom 22  

    Słyszałem że to jest tylko szybkość maksymalna i żaden operator nie podaje szybkości gwarantowanej. Czyli teoretycznie wcale nie musi być tych 2 Mbit.
    Czy to prawda?

    0
  • #7 09 Sty 2010 14:54
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 09 Sty 2010 15:08
    bestia
    Poziom 12  

    Moje łącze z 2M wynosi od 128 do 512 zdarza się że osiąga nawet 1M. A w tamtym tygodniu miałem ponad 2m przez jakieś 5 minut. Nawiązując do odbiegania.
    Zgłaszam to przez formularz z strony Neti z reszto już chyba 6-7 raz. Na razie reklamuje i czekam bo nic innego nie mogę zrobić

    0
  • #9 09 Sty 2010 15:37
    piterus99
    Poziom 43  

    Najlepiej reklamować listem poleconym ze zwrotnym poleceniem odbioru - wtedy nikt sie nie wyprze, ze reklamacja nie dotarla, maja jakis tam ustawowy czas na rozpatrzenie reklamacji wtedy, jak nie rozpatrza masz materialy nawet na sprawe sadowa, jednak bardziej bym sie do rzecznika URE albo ochrony praw konsumenta.

    Podaj jakie masz parametry linii, sprawdź swój komputer na obecność wirusów(najprościej to instalując np DUMeter, wyłączasz wszystkie torrenty, gg, poczte, przeglądarki - czysty system i patrzysz jaki transfer)
    Podaj też jaki modem.

    0
  • #10 09 Sty 2010 15:39
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 09 Sty 2010 15:51
    bestia
    Poziom 12  

    oki na chwilę obecną reklamowałem ponownie. Dostałem na mail-a potwierdzenie zgłoszenia. Poczekam i odezwę się.
    Na chwilę obecną dzięki za pomoc i zainteresowanie

    0
  • Pomocny post
    #12 09 Sty 2010 16:18
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 09 Sty 2010 18:53
    bestia
    Poziom 12  

    oki będę miał to na uwadze - ważna wskazówka Dzięki

    0
  • #15 10 Sty 2010 11:58
    mebarth
    Poziom 12  

    A mi się wydaje, że to jest wina centrali z której masz kabelki do telefonu. Mam netię 1MB i tylko RAZ miałęm usterkę techniczną bo tak mi pani w słuchawce powiedziała i cały czas mam max \, oczywiscie zależnie od serwera z którego coś ciągnę. To już NEO częsciej mnie wywalała niż NETIA.
    Niestety zapis jest ze masz łącze "DO" a nie tyle ile pisze w reklamie. No i podpisałeś to co (raczej nie) przeczytałeś wiec się zgodziłeś.

    0
  • #16 10 Sty 2010 12:01
    GladiroR
    Poziom 26  

    Jak będziesz sprytny to zarobisz na reklamacjach ;)

    0
  • #17 10 Sty 2010 13:32
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #18 10 Sty 2010 21:36
    bestia
    Poziom 12  

    Więc tak Prędkość mogłem podpisać do 512 bo taka opcja była. Do 128 nie było takiej opcji.
    Co do zarobku nie orientuję się, może i tak ALE podpisałem umowę zgodziłem się na niemałe opłaty bo chciałem mieć 2M a nie tanie 512. Kiedyś na tym łączu miałem TP do 512 chodziło stabilnie, a obecnie jest źle delikatnie mówiąc

    0
  • #19 10 Sty 2010 22:39
    GladiroR
    Poziom 26  

    Skoro zgodziłeś się na opłaty to walcz o swoje, dzwoń do nich aż to zrobią, składaj reklamacje (zwrot kasy za każdy dzień + odszkowanie) i beda dopłacać Ci do tego internetu i w końcu zrozumieją, że albo trzeba zerwać umowę albo naprawić neta.

    0
  • #20 12 Sty 2010 22:37
    znakzapytania
    Poziom 9  

    Witam, też mam takie problemy ale z netem 6M dzwoniłem do nich i powiedzieli, że mają jakąś awarię i jest ciągle naprawiana (dzwoniłem 20 grudnia) potem dzwoniłem jeszcze kilkanaście razy i ciągle mówią, że lada dzień będzie naprawione...

    0
  • #21 13 Sty 2010 02:15
    szaleniec
    VIP Zasłużony dla elektroda

    yonnie napisał:
    Kolego, możesz reklamować tylko raz na 30 dni.
    Podstawę poproszę.

    0
  • #22 13 Sty 2010 04:53
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #23 13 Sty 2010 12:29
    szaleniec
    VIP Zasłużony dla elektroda

    yonnie napisał:
    szaleniec napisał:
    yonnie napisał:
    Kolego, możesz reklamować tylko raz na 30 dni.
    Podstawę poproszę.
    Składanie kolejnej reklamacji w tej samej sprawie (niewłaściwych parametrów łącza) zanim otrzyma się odpowiedź na poprzednią - mija się z celem. Operator ma właśnie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji - należy poczekać, aż to zrobi, a jeżeli w tym czasie zaistniały przesłanki do złożenia kolejnej - to należy podsumować co kiedy nie działało i ująć to w kolejnym piśmie.


    Przyczytaj jeszcze raz co zacytowałem.
    Jeśli operator odpowie wcześniej na reklamację, np. po 10 dniach? To ma user czekać 20 dni na złożenie kolejnej?
    Albo reklamuje dwie różne sprawy - raz niewłaściwe działanie usługi, a drugi raz np. nieprawidłowo naliczony rachunek.

    0
  • #24 13 Sty 2010 13:03
    miklamer
    Poziom 10  

    Podobny problem. 2tygodnie walczylem z chlopakami z wsparcia technicznego. Mysleli ze trafili na laika tlumaczac ze zawirusowany system (nie trafialo ze wszystko przechodzi przez maszyne na debianie).

    Problem zostal rowiazany i zarowno ku mojemu zdziwieniu jak juz ekspertow z ericsona okazalo sie ze lacze ograniczone bylo z powodu portu. Popros o restart portu- w moim przypadku sie sprawdzilo.

    0
  • #25 13 Sty 2010 13:43
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #26 22 Cze 2010 08:51
    bestia
    Poziom 12  

    U mnie sprawa się rozwiązała. Mam już prędkość ok 2M różnie ale mam. Co do reklamacji to przez cały okres uszkodzonej usługi nie płaciłem za internet. Reklamacja uznana. Jak "Netia" stwierdziła wina leży po stronie TP SA mają złe łącza. Sąsiad ma w TP SA drugi w Orange Oni mają. - nie wnikam. Umowa kończy mi się za jakieś 6m WYTRZYMAM.

    0
  Szukaj w 5mln produktów