Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wv passat 101 km kopci nierówni pali

amm212 02 Lut 2010 19:37 2610 14
  • #1 02 Lut 2010 19:37
    amm212
    Poziom 17  

    WITAM WSZYSTKICH MAM PROBLEM Z PASSATEM 101 KM 2002 ROK AVB AILNIK KOPCI NIERÓWNO PALI .WYSTARCZY ZDJĄC WĘŻYK PODCICNIENIOWY Z EGR I SILNIK ZARAZ NORMALNIE PRACUJE I NIE KOPCI. NIE MA ZADNYCH BŁĘDÓW W PAMIĘCI . CZY KTOS MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK? DZIĘKUJĘ ZA PODPOWIEDŻ

  • #2 02 Lut 2010 20:04
    glosny83
    Poziom 28  

    Zobacz czy zawór egr normalnie funkcjonuje to znaczy czy zamyka i otwiera się.

  • #3 02 Lut 2010 20:59
    MRCZ
    Poziom 17  

    Po odpaleniu auta, załącza się układ recyrkulacji spalin EGR - steruje nim zaworek N18. N18 wyłącza się po dłuższym czasie na jałowym biegu. Przy zwiększeniu obrotów lub ponownym odpaleniu znów się załączy - podejrzyj na vagu kanał 003 BS, jak się przesterowuje. Może N18 jest winny zmierz na nim rezystancje i podaj.

  • #4 03 Lut 2010 16:14
    amm212
    Poziom 17  

    wymieniłem zaworek na inny choć stary miał oporność 16 ohm czyli dobra. zawór egr wyczyszczony , rusza się ok. samochód ma dalej takie same objawy.Jak tylko podepne wężyk do egr to silnik szarpie.

  • #6 03 Lut 2010 16:43
    MRCZ
    Poziom 17  

    To sprawdź jeszcze rezystancje na czujniku temp. powietrza (między 1 i 2 pinem) i czujnik temp. cieczy (między 1 i 3 pinem) i podaj przy jakiej temp. silnika robiłeś pomiar. A drożność dolotu i filtr powietrza ok?

  • #8 03 Lut 2010 16:56
    MRCZ
    Poziom 17  

    Można rozpiąć wydech przed katalizatorem i będzie wiadomo.
    Wygląda mi to na wysoką dawkę paliwa, przez co EGR podaje dużo spalin na dolot - może jeden z czujników przekłamywać który podałem w najgorszym przypadku pompki do sprawdzenia...

  • #9 03 Lut 2010 17:08
    amm212
    Poziom 17  

    właśnie pompowtryski wymienione na identyczne bo od tego sie zaczęło. watpie zeby to był katakizator bo samochód bez względu na podłaczenie egra by nie jechał.Czy na wyłączonym egr bedzie jechał normalnie bez straty mocy?

  • #10 03 Lut 2010 17:16
    MRCZ
    Poziom 17  

    amm212 napisał:
    Czy na wyłączonym egr bedzie jechał normalnie bez straty mocy?
    Tak

  • #11 03 Lut 2010 17:17
    SAWEK101
    Poziom 30  

    Jak masz przytkany kat to jak odepniesz rurkę od egr i spróbujesz ją zaślepić palcem to powinno pojawić się ciśnienie,owszem auto z przytkanym katem nie będzie rozwijało pełnej mocy,przyznam się że nie robiłem auta na pompowtryskach może winowajcą jest sonda na katalizatorze o ile tam już jest sonda?

  • #12 03 Lut 2010 17:33
    amm212
    Poziom 17  

    test robiłem na zimnym silniku dawka wtrysku 5.4 do 6 mg

    Dodano po 15 [minuty]:

    znalazłem prztczyne przepływomierz nawala pokazuje dziwne wartosci wystarczy go odpiąc i samochód pracuje normalnie .dzieki

  • #13 03 Lut 2010 17:34
    MRCZ
    Poziom 17  

    amm212 napisał:
    test robiłem na zimnym silniku dawka wtrysku 5.4 do 6 mg

    Jak możesz podaj dawkę na rozgrzanym silniku. Przydałyby się wskazania na biegu jałowym z kanału 003, 013, 018, 023...

  • #14 03 Lut 2010 18:01
    amm212
    Poziom 17  

    ja to robie ktsem bawka w wiekszosci diesli wynosi ok 5 mg

  • #15 04 Lut 2010 08:22
    MRCZ
    Poziom 17  

    amm212 napisał:
    ja to robie ktsem bawka w wiekszosci diesli wynosi ok 5 mg
    No taaak... :) To co w przypadku jeżeli komputer będzie wykazywał za wysoką lub za niską dawkę? Z twojego przypadku wynika, że masz za mało powietrza lub za dużo paliwa...

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo