Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po dom

17 Mar 2010 00:01 3110 18
  • Poziom 9  
    Witam!
    Mam taki problem otóż:
    Mam dostęp do darmowego internetu radiowego. :) Ale muszę sobie kupić własny sprzęt żeby go odbierać. :D I tu zaczyna się problem bo w tym temacie jestem laikiem. :D Dlatego proszę was o pomoc. :D
    Mam już antenę(tubę) :D teraz potrzebuje tylko AP tyle iż nie wiem jaki model jest dobry i w ogóle. :) A i mam takie pytanie czy wiecie może czy istnieje router który może odbierać internet Radiowo, a potem nadawać go u mnie w domu też radiowo ? Czy nie ma takiego routera lub jest drogi i musze mieć drugi router do nadawania wi fi po domu?
    Pozdro i czekam na odpowiedź :D

Popraw niechlujstwo językowe w swoich wypowiedziach! Dostępny jest przycisk "Pisownia" Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po dom.
    Zdania zaczynamy z wielkiej litery, kończymy znakiem interpunkcyjnym, a nie uśmieszkiem. Regulamin pkt. 8.1, 15. [DriverMSG]

Poprawiłem pisownię! :)
  • Poziom 17  
    Ja mam AP OvisLink sprawdza się 2 lata.
  • Poziom 21  
    taki router kosztuje w granicach 200-300zł.
    np Linksys wrt54g lub blackbox.
    z funkcją reapeter albo 'bridge to multipoint' - nie pamiętam dokładnie jak się w nich to nazywa.
  • Poziom 18  
    Routerem którego potrzebujesz jest OVISLINK AirLive G.DUO i kosztuje prawie 200zł.
  • Poziom 9  
    Dzięki za info. :) Najprawdopodobniej zdecyduję się na tego OVISLINK AIRLIVE DUO G.DUO. :D A co do "Linksys wrt54g lub blackbox" propozycja od przerabiarki : to Linksys ma anteny na stałe(nie chce mi sie przerabiac) a Blackbox nie słyszałem o czymś takim. :D Jak kupię,zamontuję i skonfiguruję to napisze jak się sprawuje. :) POZDRO
  • Poziom 12