Witam.
Znajomy poprosił mnie o sprawdzenie samochodu MB C180 Diesel.
Znajomego parking przed domem jest mocno pochylony, gdy tam zaparkuje samochód, to rano są problemy z uruchomieniem. Jeśli wjedzie tyłem, to nie ma problemów.
Kąt nachylenia podjazdu, to około 20-25°.
Aby to zobrazować zamieszczę zdjęcie poglądowe.
W poniższej pozycji samochód nie zapala:
Moim zdaniem problem jest z układem paliwowym, jednak nie wiem dokładnie, gdzie szukać przyczyny, na co zwrócić uwagę itd.
Nie ma różnicy czy samochód jest zatankowany do pełna, czy też nie. Wystarczy zjechać nim na równiejszy odcinek drogi i po chwili kręcenia, silnik odpala.
Być może w takiej pozycji coś się zapowietrza, ale co?
Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe.
Liczę na waszą pomoc.
Znajomy poprosił mnie o sprawdzenie samochodu MB C180 Diesel.
Znajomego parking przed domem jest mocno pochylony, gdy tam zaparkuje samochód, to rano są problemy z uruchomieniem. Jeśli wjedzie tyłem, to nie ma problemów.
Kąt nachylenia podjazdu, to około 20-25°.
Aby to zobrazować zamieszczę zdjęcie poglądowe.
W poniższej pozycji samochód nie zapala:

Moim zdaniem problem jest z układem paliwowym, jednak nie wiem dokładnie, gdzie szukać przyczyny, na co zwrócić uwagę itd.
Nie ma różnicy czy samochód jest zatankowany do pełna, czy też nie. Wystarczy zjechać nim na równiejszy odcinek drogi i po chwili kręcenia, silnik odpala.
Być może w takiej pozycji coś się zapowietrza, ale co?
Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe.
Liczę na waszą pomoc.