Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regulator prędkości silnika dmuchawy w samochodzie

chmielpiw 07 Lis 2010 09:26 5631 7
  • #1 07 Lis 2010 09:26
    chmielpiw
    Poziom 9  

Witam kolegów. W moim aucie którym jest Mercedes w124 z automatyczną klimatyzacją padł potocznie zwany jeż czyli regulator obrotów silnika dmuchawy sterowany napięciem od 1-7V. Silnik dmuchawy pobiera 25A. Nowy regulator kosztuje 1100zł, używany praktycznie nie występuje. Szukam schematu takiego regulatora. Co prawda jestem początkującym "elektronikiem" jednak mam pomoc znajomych elektroników którzy mi powiedzieli znajdziesz schemat to ci pomożemy.
    Proszę o pomoc oczywiście używałem opcji szukaj jednak nic nie znalazłem odpowiadającemu mojemu problemowi.

Pozdrawiam
    chmielpiw

0 7
  • #2 07 Lis 2010 10:14
    czochro
    Poziom 20  

Witam.

chmielpiw napisał:
    znajomych elektroników którzy mi powiedzieli znajdziesz schemat to ci pomożemy.

Ci znajomi elektronicy chyba coś jeszcze Ci powiedzieli w rodzaju: wymontuj ten regulator, przynieś a my Ci pomożemy(?).
    Przecież jak dmuchawa nie działa to chyba nie jeździsz.
    Jeżeli ten regulator nie jest zalany jakąś masą to zawsze można go naprawić. No i skąd wiesz, że jest uszkodzony? a może to po prostu jakiś czujnik temperatury jest uszkodzony a nie ten regulator?
    Pozdrawiam

Moderowany przez Błażej:

Cytat:
    Przecież jak dmuchawa nie działa to chyba nie jeździsz.

A co ma usterka dmuchawy wspólnego z jazdą. Wprawdzie czyni ją upierdliwą, a nie wyklucza. Myślisz, że zawsze można naprawić? Nawet jak to jest jakaś powierzchniowa technologia? Więc po co jest ten post? Może mi wyjaśnij!

0
  • #3 07 Lis 2010 14:48
    jdubowski
    Specjalista - urządzenia lampowe

chmielpiw napisał: