Panowie, po wymianie uszczelki pod głowicą zaczęły mi się problemy z peugeotem, silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach, minimalnie faluje/szarpie, sprawdziłem juz wszystko i rozrząd, luzy, czy lewego powietrza nie dostaje, podpinany był pod kompa i zero błedów, wszystko ok, sprawdzana kompresja i też ok 1.) 14,0 2.) 13,0 3.) 13,2 4.) 13.2 co może być? zachowuje się tak jakby czkawkę miał. minimalnie nierówno chodzi, jak przyspieszam mam wrażenie ze jest zmulony ciutke od dołu, ale to może byc tylko wrażenie takie, nie mam pojęcia co sie dzieje... zapłon zle ustawiony? Ale tutaj regulacja jest elektroniczna chyba? Krokowiec? Ale to by nie mulił sie od dołu tylko by falował na wolnych... no i pod kompem by wykazało... pozatym były podpinane 2 inne nówki i to samo, do tego jak nim zatrzęsie to leciutko tak jakby pufał w rurę wydechową
To jest filmik z tego jak pracuje:
http://www.youtube.com/watch?v=Q4bf5Qby-Po
tu nie mój silniczek ale efekt prawie ten sam i troche lepiej nagrany:
http://www.youtube.com/watch?v=W7VQk02jbZ0
ratujcie bo ja sie poddaje i mechanik również Obecnie mam ochotę pociąć go tępą siekierą i oddać na złom
Tutaj jest temat na forum 106
http://www.club106.pl/viewtopic.php?t=13729
Bym zapomniał, samochód to peugeot 106 mk2 1.4i 75KM Wielopunktowy wtrysk
To jest filmik z tego jak pracuje:
http://www.youtube.com/watch?v=Q4bf5Qby-Po
tu nie mój silniczek ale efekt prawie ten sam i troche lepiej nagrany:
http://www.youtube.com/watch?v=W7VQk02jbZ0
ratujcie bo ja sie poddaje i mechanik również Obecnie mam ochotę pociąć go tępą siekierą i oddać na złom
Tutaj jest temat na forum 106
http://www.club106.pl/viewtopic.php?t=13729
Bym zapomniał, samochód to peugeot 106 mk2 1.4i 75KM Wielopunktowy wtrysk