logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki kondensator do stroboskopu z lampy błyskowej 140uF 330V?

osiol999 04 Lis 2004 01:15 12784 13
REKLAMA
  • #1 959528
    osiol999
    Poziom 11  
    Witam!! Mam pytanko bawiłem sie wczoraj starym aparatem i tak sobie myslałem jak by tu zrobić jakiś bardzo prosty stroboskop z tej lampy błyskowej i mam pytanko jaki zastosowac kondesator do tego bo strasznie się długo ładuje jego dane to 140 uf \330v Albo poradzcie coś innego lub dajcie namiary na jakies bardzo proste układy ze stroboskopem bo z elekt. jestem prawie zupełnie zielony ale lutownice w reku umiem trzymać :D Pozdrawiam!!!!
  • REKLAMA
  • #2 959543
    Pytong
    Poziom 32  
    Ocena: 81
    Stroboskopów ci tu dostatek. SZUKAJ --> STROBOSKOP . Użyłem raz lampy od Zenitha, ale nigdy tych malutkich, chyba była by lipa bo to chyba nie sa standardowe palniki.
  • REKLAMA
  • #3 959889
    osiol999
    Poziom 11  
    Szukałem już ale nic zabardzo prostego nie znalazłem a jakiego mam użyć kondesatora żeby sie szybciej ładował? plis
  • REKLAMA
  • #4 961019
    cikol
    Poziom 27  
    Ocena: 38
    Nie lepiej dać te dyche i mieć chociaż ruski palnik, i na nim zrobić "coś" co już można nazwać strobem, niż katować pracą ciągłą lampe błyskową.

Tak więc zadaje pytanie - Po co?
  • #5 1026384
    Krzysiek007
    Poziom 20  
    Ocena: 53
    cikol pytanie Po co uważam za nie na miejscu człowiek wystawił posta bo chce z niczego zrobić coś a my mogli byśmy mu w tym pomóc.
    A co do kondensatora to zobacz jak będzie błyskać przy 50uF jak będzie nieciekawie to spróbuj przy 100uF a jeśli ci wystarczy 50 uF to możesz tak zostawić albo postarać się mniej mikro zapodać do ala strobolika:)
  • #6 1034025
    magik128
    Poziom 22  
    Ocena: 27