Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Elektryczna kosiarka do ogródka działkowego 500 m2.

Pablo1964 28 Apr 2011 21:34 15574 17
    Pablo1964
    Moderator
    Witam,
    Kilka dni temu kupiłem ogródek działkowy o powierzchni 500 m². Poszukuję dobrej i w miarę niedrogiej kosiarki elektrycznej. W hipermarketach można kupić urządzenia no-name o mocy 1300 W w cenie już od 200 zł. W promocji jest też markowy sprzęt - BOSCH ROTAK 32, 1200 W, wg folderu reklamowego bardzo lekka, w cenie 320 zł. I tu dylemat - czy w tym przypadku marka coś znaczy czy też jest to wszystko taka sama chińszczyzna? Czy do amatorskiego zastosowania na działce taki sprzęt się sprawdzi? Nie mam żadnego doświadczenia w użytkowaniu takiego sprzętu. Ze względu na częste kradzieże biorę pod uwagę ewentualność codziennego wożenia sprzętu ze sobą w okresie jego użytkowania. Na jakie parametry czy marki powinienem zwracać uwagę przy zakupie?
    Z góry dziękuję za podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    mrst
    Level 18  
    Z boscha ogólnie jest dobry sprzęt to pewnie kosiarki też. Ogródek 500m2 to nie tak dużo i nie trzeba jakiegoś takiego mocnego sprzętu:D Wiem z doświadczenia. Ja od paru lat mam kosiarkę za 150zł o mocy 1kW z jakiegoś hipermarketu ( T ):D i bardzo dobrze sie sprawuje w ogrodzie 2 razy większym niż twój:D
    4jerry
    Level 26  
    Szczerze pisząc, mam ogródek dużo mniejszy, ale używam kosiary spalinowej ze względu na wygodę. Zero kabla, którego trzeba pilnować. Zanim kupisz, rozważ wszystkie "za" i "przeciw".
    Pablo1964
    Moderator
    Kolega w pracy też doradza mi spalinową... Muszę to przemyśleć. Czy mała waga tego Boscha (6,6 kg) to rzeczywiście zaleta czy wada?
    mrst
    Level 18  
    Trudno powiedzieć. Ze względu na wygodę zaleta ale kto wie czy nie jest jakaś mizerniejsza.