Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

centralny zamek Carprotect Raptor

01 Cze 2011 19:35 6717 3
  • Poziom 8  
    Poszukiwałem na allegro centralnego zamka z dodatkową funkcją otwierania klapy. Coś mnie zaślepiło bo kupiłem niewłaściwy. Dałbym sobie rękę uciąć że pisało na aukcji o dodatkowym kanale powiadomienia syreną/impuls do bagażnika.

    Cytat:

    Funkcje centralnego zamka:

    Zabezpieczenie przed skanowaniem kodu pilota.
    Zabezpieczenie przed nagraniem kodu pilota.
    Zabezpieczenie przed duplikatem pilota.
    Zmienny kod Keeloq
    Antyscanning
    Możliwość instalacji w aucie 2-drzwiowym i 4-drzwiowym (nie trzeba podłączać wszystkich siłowników)
    Siłowniki o uciągu 5kg.
    Współpraca z bezpilotowymi systemem alarmowym.
    Sterowanie poprzez wbudowane przekaźniki (można bezpośrednio podłączyć siłowniki).
    Wyjście na kierunkowskazy.
    Funkcja PANIC - Wyszukiwanie samochodu na parkingu.
    Funkcja zamykania zamka po przekręceniu stacyjki ( opcja ).



    Cztery przyciski w pilocie. Niestety tylko 3 działają, bo czwarty ma taką samą funkcje jak trzeci.

    Normalnie to bym to odesłał spowrotem ale ponowne rozbebeszczanie samochodu z tapicerek i dywanu nie wchodzi w gre.

    Klape bagaznika podpiąlem pod kanał PANIC. Czyli impuls ze sterwonika do kierunków. Zamiast kierunków podpiąlem siłownik klapy bagaznika. No i otwiera miło.

    Ale nie pomyślałem że przy zamykaniu/otwieraniu sterownik zawsze podaje impuls na ten kanał. No i za kazdym razem otwiera się klapa.

    Sterowanie kierunkami odbywa sie przez przekazniki w sterowniku. Teraz pytanie. Czy do tego przekaznika dochodzą dwie odzielne ścieżki. Bo wtedy by wystarczyło odlutować jedno miejsce. Aby przy otwieraniu/zamykaniu dzrwi nie szedł sygnał do przekaznika kierunków(podłączona klapa).

    Nie wiem jak bym to mógł prościej przedstawić.
  • Relpol przekaźniki
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 8  
    No więc lipa.
    Nie da się rozdzielić sygnału do przekaznika kierunków w sterowniku. Bo gdyby się udało zrobić to wtedy otwieranie klapy szło by impulsem przeznaczonym funkci PANIC. Ale jest jedna "scieżka" (czerwona). I sygnał tam idzie zawsze nieważne czy otwieramy drzwi czy uzywamy funkcji Panic. Nie da sie otworzyc zamka bez sygnału na kierunki.

    centralny zamek Carprotect Raptor



    Sprawdzałem pilota. Tam też lipa. Bo to jest pilot od jakiejs bogatrzej wersji centralnego. Bo czteroprzyciskowy. Nic nie jest zmostkowane a i tak działają tylko 3 przyciski...

    Płytka jest przygotowana do bogatrzej wersji centralnego. I chyba ma nawet wyjscie TRUNk na bagażnik.
    centralny zamek Carprotect Raptor
  • Poziom 10  
    Podłączę się do tematu bo moje pytanie również dotyczy tego modelu sterownika, a mianowicie:
    Czy istnieje możliwość podłączenia sterownika Carprotect Raptor do fabrycznego zamka centralnego Mercedesa 190 (sterowanie pneumatyczne)
    Z przeprowadzonego przeze mnie rozpoznania sytuacji wynika, że jest to niemożliwe ale mogę się mylić. Jeśli można to zrobić to proszę o zamieszczenie schematu połączeń. Oryginalny rysunek przedstawia tylko schemat dla zamka ze sterowaniem elektrycznym.

    EDIT 26.09.2014:
    Problem rozwiązany, ale niezbędny okazałsię dodatkowy siłownik z układu sterowanego elektrycznie.