logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaka karta graficzna AGP do Asus A7S8X-MX z 1GB RAM do gier?

Odee 21 Cze 2011 13:09 1630 11
REKLAMA
  • #1 9635814
    Odee
    Poziom 2  
    Witam, na wstapie chcialam zaznaczyc, że jestem kobietą, zieloną w sprawach komputerów.

Mam płyte glowną Asustek a7s8x-mx ze zintegrowana grafiką, jednak w obecnych czasach jest ona niewystarczajaca do gier. Chcialabym zakupić jakas mozliwie dobra i pasująca karte graficzna... Tylko ze kompletnie sie na tym nie znam.

Czy któryś z Panów móglby mi doradzic jakis model takowej karty graf, ktora pasowala by do mojego asusteka a7s8x-mx?

Mam 1gb ram i slyszalam ze ta karta powinna byc AGP ( nic mi to nie mowi). Przygladalam allegro ale w zakladkach agp Radeon i agp GeForce jest tego tyle ze nie wiem co powinnam wybrac ...

z góry dziękuje za jakakolwiek odpowiedź, bo mi juz po prostu rece opadają :|
  • REKLAMA
  • #2 9635845
    Pultan
    Poziom 30  
    Ocena: 27
    1.Po zmianie karty różnica będzie spora ale opłacalność takiego zabiegu stoi pod znakiem zapytania bo to wymarła platforma
    2.Podaj resztę sprzętu i budżet na ten zabieg
  • #3 9635871
    wariato
    Poziom 43  
    Ocena: 838
    Jak wyżej, podaj budżet i resztę podzespołów komputera włącznie z marką i mocą zasilacza.
    Wiedz że nawet przy najlepszej grafice na AGP nie pograsz w gry z roku wyżej niż 2007. W sumie to jeszcze będzie zależeć od szybkości procesora jaki posiadasz, na pewno będzie tam jakiś AMD Sempron.
  • REKLAMA
  • #4 9635893
    Odee
    Poziom 2  
    Czyli mówicie lepiej wymienic cały komputer , anizeli po kawalku go tam ruszac ?
    Mysle ze tak do 1000 zł moglaby w tej chwili przeznaczyc na ten cel ...
    Szukalam juz nowego komputera, ale w sklepach mieli same laptopy, a jakos niekoniecznie mnie one przekonują ...