logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Faac Sprint/Genius Milord - ustawienie prędkości i montaż kondensatora

Amlera 28 Lip 2011 00:17 5944 4
REKLAMA
  • #1 9766826
    Amlera
    Poziom 10  
    Ocena: 14
    Witam, właśnie przed chwilą skończyłem montować napęd Genius Milord i nawet działa (!) -to wszystko dzięki praktycznym informacjom z forum bo instrukcja jest taka sobie. Z tego miejsca wielkie podziękowania.
    Mam jeszcze dwa pytania odnośnie których nie znalazłem odpowiedzi- mój napęd wyposażony jest dodatkowo w enkoder i chciałem zapytać czy jest możliwość ustawienia prędkości przesuwu bramy ?
    Drugie co mnie nurtuje to do centralki wpinany jest kondensator rozruchowy, od spodu ma gwint-czy go gdzieś trzeba przykręcić ?- ja wsadziłem go na razie pod przezroczystą osłonę centralki.
    Moje pytania mogą wydać się dziwne, ale jestem zupełnym amatorem i czasami lubię coś samodzielnie podłubać. Będę wdzięczny za odpowiedź.
  • REKLAMA
  • #2 9769264
    grzechotnik
    Poziom 27  
    Ocena: 423
    Enkoder liczy ilość obrotów wirnika.
    Kondensator ma na końcu gwint ponieważ można go w "normalnym" automacie przykręcić natomias Sprint jest "tańszą wersją siłownika" dlatego musi pewnie gdzieś "leżeć".
    Niewiem czy zauważyłeś ale Twój automat można "rozblokowa" monetą ;)
    ......ale tak to już jest w tańszych wersjach.
  • REKLAMA
  • #3 9769382
    Amlera
    Poziom 10  
    Ocena: 14
    Zmylił mie właśnie ten gwint i dziękuję za wyjaśnienie. Co do enkodera - w instrukcji na str.11 jet schemat regulacji parametrów pracy centralki i przez dip switch 7 i 8 reguluje się poziom czułości zabezpieczenia przeciwzgnieceniowego. Na stronie następnej jest informacja, że "moc siłownika jest zarządzana bezpośrednio przez enkoder. W celu regulacji należy użyć dip switch 7 i 8..."