Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ranault Laguna II 2,0 IDE benz odpala i gaśnie falują obroty - co z nim?

kamu667 13 Sie 2011 18:14 5204 5
  • #1 13 Sie 2011 18:14
    kamu667
    Poziom 2  

    Do kupienia mam takie auto -brat znalazł w Niemczech, szef mu chce tanio oddać bo uszkodzone i nie wiedzą co z tym zrobić:

    Pacjent Renault Laguna II, silnik benzyna 2,0 16V IDE 2002 rok

    Podczas jazdy zgasł i zapaliły się wszystkie kontrolki:
    ESP, Service, kontrolka ładowania, wskaźnik temperatury pokazywał max.

    Odpala, ale na biegu jałowym chodzi bardzo nierówno, troche nim trzęsie, a następnie po kilku sekundach takiego chodzenia obroty skaczą na 1500 do 2000 Obr/min. potem lekko spadają obroty znowu wzrastaja do 2 tyś - brzmi to tak, jakby ktoś chciał ostro wystartować ze świateł i dodawał rytmicznie gazu ( robił przegazówki - robi się to samo ). Wyłączamy zapłon odpalamy i to samo, czasami można przejechać 500-1000metrów normalnie i znowu to samo.

    dostałem takie informacje:
    ESP - DF121: Angefragtes Drehmoment nicht realisierbar,
    czyli coś jak nie da się osiągnąć żądanego momentu obrotowego

    Wtrysk Sirius 35 - DF03 Steuergerät + DF062 Fehlzündung im Zylinder 4
    czyli błędy wtrysku: uszkodzony komputer i problem z zapłonem 4tego cylindra.

    Entladungslampe - DF015 Versorgungsspannung Steuergerät zu niedrig
    czyli za małe napięcie dochodzące do koputera.

    co sądzicie o tym konkretnym przypadku?
    auto jest zadbane od prawdziwego starszego niemca - profesora na uczelni gdzie brat robi doktorat..

    0 5
  • #2 13 Sie 2011 19:54
    kidu22
    Poziom 35  

    Dobra i co chcesz z tym zrobic?

    0
  • #3 13 Sie 2011 20:09
    kamu667
    Poziom 2  

    czy to coś baaaardzo poważnego i drogiego w naprawie?
    czy też Polak potrafi i jest to przypadek do naprawienia?

    0
  • #4 13 Sie 2011 23:47
    camcad3600
    Poziom 9  

    W polskich warunkach z powodu kiepskiego paliwa padały wtryskiwacze, natomiast w niemczech nie wiem co lał ten starszy pan ogólnie motor jest moim zdaniem awaryjny, najlepiej bedzie podmienic wtrysk z 4 np na 1 i zobaczyc co pokaze clip przyczyn takiego zachowywania moze byc wiecej. Z ciekawości za jakie pieniądze masz ją do kupienia?

    0
  • #5 14 Sie 2011 08:15
    kamu667
    Poziom 2  

    przebieg 88 tyś, serwisowana podobno,
    1,6 tyś eur, ale full wypas..

    zdaje się słynne mityczne auto od niemieckiego emeryta który tylko w niedziele do kościoła ;)

    0
  • #6 14 Sie 2011 10:09
    kidu22
    Poziom 35  

    Nie opłaca się - kup z NORMALNYM silnikiem.

    0
  Szukaj w 5mln produktów