Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sterownik pracy wycieraczek samochodowych.

mojomax 19 Lut 2003 16:28 16224 6
  • #2 30 Sty 2005 07:46
    Juni[]r
    Poziom 16  

a mozesz to przetłumaczyć i narysować jak to sie podpina dokładnie bo niechce niczego rozwalić. Wiem wiem wiem jestem laikiem ale chce sie uczyć.... THX z góry za wyjaśnienie

• #3 04 Lut 2005 14:33
    Czarek O.
    Poziom 14  

Witam
    Fajny układzik tani i prosty napewno wypróbuję! Co do podłączenia to ja podłączyłbym tak: włącznik wycieraczek włączałby napięcie zasilania układu (jesli masz ilośstopniowy włącznik to pod te najwolniejsze obroty) wyjście przekażnika pod zasilenie silniczka wycieraczek. Wtedy włączając najwolniejsze obroty załączałbyś układzik i miałbyś płynna regulacje czasu po jakim mają machnąć po szybce ;) Nie wiem bo nie zakładałem nigdy no ale chyba tak to powinno działać. Jeśli sie myle to prosze o sprostowanie.

PS.Pozdrowienia dla wszystkich właścicieli Volkswagenów :)

• #4 04 Lut 2005 15:23
    Juni[]r
    Poziom 16