logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Centralka Avatec Ava-28P - podłączenie dwóch domofonów

piotrskc 29 Lis 2011 20:47 1518 4
REKLAMA
  • #1 10198837
    piotrskc
    Poziom 2  
    Witajcie, mam od kilku lat centralke, ale mam chęć podłączyć do niej domofon, wyczytałem w instrukcji ze jest to mozliwe, ale nie napisali jak to zrobić.Jako ze jestem amatorem nie mam o tym pojęcia. Jaki domofon byłby do tego dobry (chcę kupić) i jak to podłaczyć tzn co do czego, czy podac tam napięcie jakieś czy już napięcie bendzie z centralki? w instrukcji napisali tylko ze otwieranie jest przyciskiem 9 i trwa kilka sekund i ze jak dzwoni domofon to dzwonią wszystkie telefonu wewnętrzne.prosze o pomoc.

Centralka Avatec Ava-28P - podłączenie dwóch domofonów Centralka Avatec Ava-28P - podłączenie dwóch domofonów
  • REKLAMA
  • #2 11011375
    doromik
    Poziom 12  
    Ocena: 22
    W instrukcji powinien być schemat blokowy centralki. On wszystko wyjaśnia.
    Dokupić trzeba kasetę bramofonu (do rozmawiania z przybyszem i z przyciskiem dzwonka)- to montujesz na furtce, elektrozaczep zamka furtki, wzmacniacz z zasilaczem - montowany w domu. Kasetę i elektrozaczep łączy się ze wzmacniaczem 6-żyłowym przewodem wg instrukcji bramofonu. Centralkę ze wzmacniaczem też 6-ma przewodami. Centralka dopuszcza też 2-przyciskowy bramofon ( 2 lokatorów ). Podłączasz jak opisano na obudowie centralki (ważne by połączone były masy centralki i wzmacniacza. To zadziała od razu. Wybierasz z telefonu 9 - łączysz się z bramofonem, można nasłuchiwać. Jeszcze raz 9 - otwierasz zamek. 93 - nasłuch otoczenia, twój mikrofon nie działa.
    Przybysz po naciśnięciu dzwonka wywołuje w telefonach podłączonych do centralki potrójny sygnał dla odróżnienia od linii miejskich i wewn. Podnosisz słuchawkę i gdy zechcesz 9-tką otwierasz furtkę.