logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

KOMUNIKOWANIE KOMPUTERA Z ROBOTEM ZA POMOCĄ LPT lub COM

wert120 11 Gru 2004 22:39 3416 22
  • #1 1053215
    wert120
    Poziom 11  
    Witam!
    Mam problem:
    Chciałbym zrobić robota któremu wydawał bym rozkazy z komputera
    (po kablu). Podobno jest potrzebny jakiś kontroler czy coś w tym
    sylu :D . Najlepiej by było jak by ktoś mógł podać jakiś kod programu
    używającego tego kontrolera od Delphi :D . Jestem początkujący i
    proszę o wyrozumiałość.

Z niecierpliwieniem czekam na odpowiedzi i z góry dziękuję. :D
    Nie pisz tytułów dużymi literami - REGULAMIN.[h]

PS. Do admina: Przepraszam za duże litery w temacie. :please:
  • #2 1053505
    elektryk
    Poziom 42  
    Ocena: 241
    Chyba nie zrozumiałem pytania, czy chcesz zbudować to czy poprostu skopiowac od kogoś?
  • #3 1053519
    Kapsis
    Poziom 25  
    Ocena: 16
    moze zacznij od portu rs232?
  • #4 1053864
    wert120
    Poziom 11  
    Witam!

Dziękuję za szybką reakcję!

Robota chciałbym sam zrobić tylko to porozumiewanie się: komputer - robot to jest dla mnie jak czarna magia. Jak by ktoś mógł mi to wyjaśnić (łopatologicznie) :D to mogę sam zrobić taki konwerter. Chociaż jak nie są takie użądzonka drogie to moge go kupić. A właśnie, podobny (chyba nawet identyczny) konwerter widziałem tej stronie . A tu zdjęcie konwertera ze strony HERCULES:
    KOMUNIKOWANIE KOMPUTERA Z ROBOTEM ZA POMOCĄ LPT lub COM
  • #6 1054231
    wert120
    Poziom 11  
    Witam!

:arrow: sieger napisał:
    Napisz co już masz zaprojektowane i zrobione, jakie napędy stosujesz i czym je chcesz sterować w samym robocie po odebraniu rozkazu.