logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zmodernizować komputer do 1500 zł pod Linux Mint i Windows XP?

agajasiek 24 Sty 2012 11:33 1576 3
REKLAMA
  • #1 10441154
    agajasiek
    Poziom 1  
    Witajcie,

Chciałabym zmodernizować swój komputer. Uprzedzam, że nie znam się na tym kompletnie, tak więc pytania musicie zadawać powoli i wyraźnie ;) super byłoby też, gdybym mogła cały sprzęt zakupić w jednym sklepie, a jeszcze lepiej, gdybym mogła potrzebne części ze swojego zawieźć gdzieś w okolicach Warszawy i dostać wszystko już gotowe. Ale nie jest to konieczne, powinnam sobie jakoś poradzić sama, zapytam wujka google...

Pieniądze: max 1500 zł, najchętniej coś koło 1000
    Do czego używam komputera: głównie internet, ale też grafika, oglądanie filmów. Pracuję głównie pod Linuxem Mint 10, czasem włączam Windowsa XP (i to dopiero przy moich parametrach jest tragedia).

O co chodzi: Mój obecny komputer jest potwornie wręcz ślamazarny i niesamowicie głośny. Za tą sumę z pewnością można coś z tym zrobić.

Co mam teraz:
    -Z całą pewnością nie chcę wymieniać monitora, klawiatury, myszki i napędu (mam nagrywarkę DVD na USB).
    -Nie chciałabym wymieniać dysku twardego, bo nie uśmiecha mi się przewalanie wszystkich danych. No ale jeśli jest to niezbędne to OK(nie wiem, nie znam się). (Samsung SP2014N)
    -Bardzo chcę wymienić bezprzewodową kartę sieciową, bo moja obecna (Edimax cośtam na USB) zdecydowanie działa kiepsko. Może być albo USB, albo taka normalna.
    - Czytałam, że obudowa w pewnym stopniu odpowiada za hałas, przez zamontowane wentylatory. Czyli też do wymiany??

Parametry (jeśli pominęłam coś ważnego to pytajcie)
    Płyta główna Gigabyte Technology K8T800-8237
    Procesor: AMD Athlon 64 Processor 2800+ 4000 MHz
    RAM 2x Kingston 512 Mb 200 MHz DDP (PC300)
    Karta graficzna Nvidia GeForce 6600 GT