Witajcie,
Chciałabym zmodernizować swój komputer. Uprzedzam, że nie znam się na tym kompletnie, tak więc pytania musicie zadawać powoli i wyraźnie
super byłoby też, gdybym mogła cały sprzęt zakupić w jednym sklepie, a jeszcze lepiej, gdybym mogła potrzebne części ze swojego zawieźć gdzieś w okolicach Warszawy i dostać wszystko już gotowe. Ale nie jest to konieczne, powinnam sobie jakoś poradzić sama, zapytam wujka google...
Pieniądze: max 1500 zł, najchętniej coś koło 1000
Do czego używam komputera: głównie internet, ale też grafika, oglądanie filmów. Pracuję głównie pod Linuxem Mint 10, czasem włączam Windowsa XP (i to dopiero przy moich parametrach jest tragedia).
O co chodzi: Mój obecny komputer jest potwornie wręcz ślamazarny i niesamowicie głośny. Za tą sumę z pewnością można coś z tym zrobić.
Co mam teraz:
-Z całą pewnością nie chcę wymieniać monitora, klawiatury, myszki i napędu (mam nagrywarkę DVD na USB).
-Nie chciałabym wymieniać dysku twardego, bo nie uśmiecha mi się przewalanie wszystkich danych. No ale jeśli jest to niezbędne to OK(nie wiem, nie znam się). (Samsung SP2014N)
-Bardzo chcę wymienić bezprzewodową kartę sieciową, bo moja obecna (Edimax cośtam na USB) zdecydowanie działa kiepsko. Może być albo USB, albo taka normalna.
- Czytałam, że obudowa w pewnym stopniu odpowiada za hałas, przez zamontowane wentylatory. Czyli też do wymiany??
Parametry (jeśli pominęłam coś ważnego to pytajcie)
Płyta główna Gigabyte Technology K8T800-8237
Procesor: AMD Athlon 64 Processor 2800+ 4000 MHz
RAM 2x Kingston 512 Mb 200 MHz DDP (PC300)
Karta graficzna Nvidia GeForce 6600 GT
Karta dźwiękowa Realtek AC'97 Audio
Zasilacz: Feel-350ATX
Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi!!
Chciałabym zmodernizować swój komputer. Uprzedzam, że nie znam się na tym kompletnie, tak więc pytania musicie zadawać powoli i wyraźnie
Pieniądze: max 1500 zł, najchętniej coś koło 1000