logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Epox EP 9HEAI - Dysk WD10EARS 1TB SATA niewykrywany przez BIOS, co robić?

Tofikus7 21 Lut 2012 22:00 1872 14
REKLAMA
  • #1 10579832
    Tofikus7
    Poziom 9  
    Więc posiadam Płytę główną Epox EP 9HEAI. Zakupiłem do niej dysk twardy pod SATA z których wcześniej nie korzystałem. Dysk to Western Digital 1.0TB SATA/ 64MB Cache WD10EARS(dysk sprawny sprawdzony na innym komputerze u kolegi). Przechodząc do sedna sprawy gdy podłączam dysk do płyty głównej w ogóle nie jest wykrywalny chodź porty SATA bios widzi. Niestety strona producenta płyty głównej padła. Myślałem, że może nie uaktualnione sterowniki, ale zupdatowałem biosa do najnowszej wersji i dalej nic. Próbowałem pod oboma portami podłączać. Od razu mówię, że informatyk ze mnie jak koziej **** trąba (jestem samoukiem) więc proszę by wyjaśnić mi jak chłop krowie na rowie.
  • REKLAMA
  • #3 10581807
    Quamis
    Poziom 21  
    Ocena: 22
    Lepiej byłoby kupić kontroler sata 2 (http://allegro.pl/ , przy emulacji standardu; windows może sobie jakieś jaja robić, a poza tym może być także obniżona wydajność dysku...

3.1.18. (10.11) Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym).

Dodano po 1 [godziny] 58 [minuty]:

Quamis napisał:
    3.1.18. (10.11) Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym)

Odnośnik jest do działu, a nie konkretnej aukcji. Aby odnośnik wygasł serwis musiałby usunąć dany dział...
  • #4 10586906
    Tofikus7
    Poziom 9  
    W jaki sposób miałbym to przełączyć i czy wtedy dysk miałby tylko te 150mb?
  • Pomocny post
    #5 10587971
    Quamis
    Poziom 21