Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hyundai H100 2.5 TD wzrastające obroty

21 Cze 2012 21:09 2564 5
  • Poziom 20  
    Witam
    Przeszukałem forum i ... nie znajduje odpowiedzi.Sytuacja wygląda tak autko po rozgrzaniu samo podnosi sobie obroty na jakieś 4 tysie bez dotykania pedału gazu,coś jak w tych filmikach na you tubie gdzie turbina przepuszcza i silnik zaczyna pracować na oleju. Idąc tym tokiem wywaliłem turbinę,kumpel pożyczył kolektory z takiego samego silnika tylko nie zaturbionego,poskładałem ale problem pozostał. Dymi jak się to zdarzy makabrycznie aż tak dusząco.Znalazłem na elektrodzie że w przypadku hyundaia Lantry winny podobnej awarii był czujnik temperatury tyle że dotyczyło to benzyny nie wiem jak tutaj. Podłączenie pod kompa niemożliwe bo brakuje dwóch pinów a elektryk nie chce w to auto rąk wsadzać jak zresztą większość warsztatów. Ma ktoś jakieś sugestie ?
  • Poziom 14  
    Może ciągnie olej przez uszczelniacze na zaworach albo pierścienie chociaż mało prawdopodobne.
  • Poziom 20  
    Też o tym myślałem,tyle że kopci na tak białawo
  • Poziom 20  
    Posiedziałem cały wieczór przy tym aucie.Podmieniłem wtryski na inne i jak należało się spodziewać żadnej zmiany. Zapala od strzału,chodzi nawet równo tyle że okropnie dymi aż tak gryząco,chyba jednak będzie to zapach ropy. Pozostała już chyba tylko pompa....ma ktoś może schemat takowej? To taki "japoński" bosch.
  • Poziom 20  
    Po przestawieniu auta na pompie (przyśpieszyłem zapłon) objawy ustały. Co prawda zakopci jeszcze trochę przy rozruchu ale ogólnie jest ok. Mógł się zapłon sam przestawić?
  • Poziom 10  
    Witam.
    Mam takie auto i podobne objawy pojawiły sie po dłuższym postoju - około roku.
    Auto bardzo kopciło i miało objawy spalania stukowego - coś trzaskało w zaworach,nie chciał sie wkręcać na wyższe obroty no i nieprzyzwoicie czymś kopcił.
    Problem zniknął po zdjęciu wężyka podciśnienia z zaworu EGR i pojawia się nadal po jego założeniu.
    Nie wiem co jest przyczyną...czy EGR? czy te dwa elektrozawory?? czy komputer?? w każdym razie ze zdjętym wężykiem auto smiga ciuchutko jest mocne i nic nie kopci - może ktoś zna przyczyne i miał podobne objawy??
    pozdrawiam.