Wiecie co ? Jakoś nie przekonują mnie te odpowiedzi.
Po pierwsze :
- wyłącznik czasowy to kiszkowate rozwiązanie ( jak napisał kolega wyżej )
- pomiar prądu ( ciekawe gdzie ). Wątpię żeby taki moduł do alarmu miał pomiar, bo jeżeli by go miał mieć to znaczy, że trzeba go wpiąć bezpośrednio w silniki napędu szyb.
Wszyscy teoteryzują, a ja właśnie chciałbym żeby wypowiedział się ktoś kto to montował. Zależy mi na poznaniu zasady działania tego ustrojstwa. Jeśli poznam zasadę sam zbuduję takie cudo. Ale nie wiem właśnie najważniejszego - gdzie to się wpina ? Czy w sterownik szyb , czy w silniki ? Wpięcie w sterownik szyb to raczej nie z takiego tytułu, że większość aut ma nieczynny ten sterownik po wyłączeniu stacyjki. A jeśli w silnik no to musi być ten pomiar prądu. Ehhhh. skomplikowane to. Ale myślę, że ktoś się na tym zna !!!!!!!! Bo w końcu znowu będe zmuszony kupić.
Pozdrawiam !