logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

BROTHER HL-1030 - Brudzenie papieru i nierówny kolor wałka światłoczułego

Adix 04 Lut 2005 10:27 1230 4
REKLAMA
  • #1 1196838
    Adix
    Poziom 20  
    Ocena: 20
    Drukarka jak w temacie. Nie drukuje. Papier wychodzi z niej z jednej krawędzi lekko zbrudzony kropkami i mgiełką. Nie mam doświadczenia w drukarkach. Wydaje mi sie że to wałek światłoczuły - taki zielony element tyle że powinien być w jednolitej barwie a on z jednej strony jest jasno zielony a z drugiej ciemno zielony. Prosze o pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 1198202
    a_pawel
    Poziom 27  
    Ocena: 25
    Z opisu jednoznacznie wynika, że winowajcą jest OPC (jak sam mówisz wałek światłoczuły powinien byc jednolity, więc wszystkie przebarwienia lub rysy mają wpływ na jakość druku). Najprościej będzie jeśli podmienisz go na inny (jeśli oczywiście masz jakiś w zapasie lub z innej drukarki) i wtedy będziesz mieć czarno na białym.
    PS: A czy czasem nie świeci się na panelu dioda DRUM ??? Jeśli tak, to tylko potwierdza to moją teorię.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 1199593
    Adix
    Poziom 20  
    Ocena: 20
    Nie świeci się ta dioda. Niestety nie mam skąd podmienić wałka. Nowy to koszt około 600zł:-( Decyzja należy do własciciela drukarki w tym wypadku.Jeszcze jedno pytanie; Czy ten wałek światło czuły chronić przed światłem??
    PS.: Udało mi sie uzyskać jakiś wydruk ale jest okrutnie blady i kiepskiej jakości i to kilka kartek zaledwie. Nadal bez zmian:-(
  • REKLAMA
  • #4 1199661
    kosmita
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 136