Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat AVF TDI PD - duza dawka paliwa na cylinder, przerwy zaplonu

onbrzeg 27 Sty 2013 18:02 6522 8
  • #1 27 Sty 2013 18:02
    onbrzeg
    Poziom 8  

    Witam !!! Chcialbym przedstawic swój problem i prosic Was o pomoc . Auto na zimnym silniku bardzo ciezko pali ( cos podobnego do zapowietrzonego ukladu) po rozgrzniu czasem chodzi calkiem ok, a czasem strasznie rzuca autem drazek od skrzyni malo nie wyleci w kosmos :) blad po podpieciu vaga wykrye przerwy zaplonu na pierwszym cylindrze, ponadto w grupie 13 na 1 cyl. dawka skacze mieczy 1 a 2 mg, na pozostalych cyl. sa 0.00 mg chdz czasami na dosłownie sekunde pojawia sie az 95 mg ( raz na 2 cyl. potem na 3 cyl a jeszcze innym razem na 4 cyl ) Mechanik obstawia wybite gniazda pompek. co o tym myslicie?

    Dodam ze wtyczki juz doginalem, nie przybywa oleju, auto gdy pracuje na 3 cyl na jalowym to dymi na niebiesko

    0 8
  • #2 27 Sty 2013 18:39
    ciuqu
    Poziom 33  

    Wysoka korekcja, nierówna praca oznacza o złym spalaniu w komorze cyl 1 do tego problem z odpalaniem to pewnie padnięte uszczelnienie pompki 1 (z tym wyrobieniem gniazd to trochę mechanik przesadził choć nie wykluczam), jak dymi na niebiesko to bierze olej, może przez gniazdo pompki?

    Na początek pomiar ciśnienia na cylindrach, wyjęcie pompki 1 i ocena gniazda.

    Pozdrawiam

    0
  • #3 28 Sty 2013 21:15
    autopoldi
    Poziom 23  

    Pompowtryski Ci siadają. Regeneracja lub wymiana .Najlepiej przejrzeć od razu wszystkie .

    0
  • #4 28 Sty 2013 21:29
    mercedesik
    Poziom 25  

    Jeszcze starty wałek.

    0
  • #5 28 Sty 2013 22:10
    ciuqu
    Poziom 33  

    autopoldi napisał:
    Pompowtryski Ci siadają. Regeneracja lub wymiana .Najlepiej przejrzeć od razu wszystkie .


    Najlepiej jeszcze wymiana silnika !

    0
  • #6 28 Sty 2013 22:50
    T5
    Moderator Samochody

    ciuqu napisał:
    jak dymi na niebiesko to bierze olej, może przez gniazdo pompki?
    Wytłumacz mi w jaki sposób przez gniazdo pompowtryskiwacza pociągnie olej do cylindra? Proszę.

    0
  • #7 30 Sty 2013 00:46
    ciuqu
    Poziom 33  

    Też mnie ten dym zastanawia, dlatego dałem znak zapytania, większość objawów wskazuje na uszczelniacz.

    Ludzie się rodzą z pięcioma nogami - "Wytłumacz mi w jaki sposób......? Proszę."

    Napisz jakiś wniosek a nie kwestionuj inne.

    Od czegoś trzeba zacząć a nie wymieniać wszystkie pompki jak radzą niektórzy.

    0
  • #8 30 Sty 2013 00:49
    T5
    Moderator Samochody

    Zadałem Ci pytanie.

    ciuqu napisał:
    większość objawów wskazuje na uszczelniacz.
    Jakich?Przerwy zapłonu?

    0
  • #9 01 Lut 2013 15:36
    onbrzeg
    Poziom 8  

    Juz znam przyczyne mojego problemu z autem. Po zdjeciu pokrywy zaworów okazalo sie ze przy 3 wtryskach zerwane sa gwinty w glowicy od srub dociagajacych sama pompke :(

    0