Auto jest bardzo trudno odpalic, czasem trzeba krecic pół minuty, albo dłuzej, aby zaczął łapac i odpalił, plak nie pomaga.
Jak odpali to nierówno pracuje, dymi intensywnie na niebiesko i potrafi zgasnąć na jałowym. Jak juz jedzie to mu mocy nie brakuje.
Cisnienie paliwa za filtrem to ponad 3 bary
Błędów żadnych.
Korekcje wtrsków powiedziałbym, że losowe, bo jak uda sie odpalic to czasem na pierwszym -3 a na innych +3, jest bardzo nierówno, statusy wtrysków wszystkie 0 podczas pracy czyli powinny byc ok. Dawka wtrysku podczas pracy to 18mg !!
to chyba cos nie tak.
Wrażenie jest takie jakby brakowało paliwa, po zdjeciu weza z pompki pod vacum bardzo duze cisnienie i duzo piany
Pompke vacum wraz ze wstepna wymieniałem, bez z mian.
Może jeszcze jakies pomysły.
Nie pisze o przypuszczeniach, aby nic nie sugerowac.
Jak odpali to nierówno pracuje, dymi intensywnie na niebiesko i potrafi zgasnąć na jałowym. Jak juz jedzie to mu mocy nie brakuje.
Cisnienie paliwa za filtrem to ponad 3 bary
Błędów żadnych.
Korekcje wtrsków powiedziałbym, że losowe, bo jak uda sie odpalic to czasem na pierwszym -3 a na innych +3, jest bardzo nierówno, statusy wtrysków wszystkie 0 podczas pracy czyli powinny byc ok. Dawka wtrysku podczas pracy to 18mg !!
to chyba cos nie tak.
Wrażenie jest takie jakby brakowało paliwa, po zdjeciu weza z pompki pod vacum bardzo duze cisnienie i duzo piany
Pompke vacum wraz ze wstepna wymieniałem, bez z mian.
Może jeszcze jakies pomysły.
Nie pisze o przypuszczeniach, aby nic nie sugerowac.