Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 b3 2,0 16v. Czasami jak zgaśnie podczas jazdy to nie chce zapalić.

14 Lut 2005 22:39 6877 31
  • Poziom 12  
    Witam mam problem z samochodem, mianowicie odpala, lecz czasem, a w zasadzie dość często nie chce odpalić gdy zgaśnie podczas jazdydopiero po jakimś czasie da sie go odpalić(jeśli odczekam dość długo, a nie kręcę). Ponadto jest dość słaby, przy próbie odpalenia na zaciąg gasną wszystkie kontrolki. Jeśli ktoś jest mi w stanie pomóc z góry dziękuję
  • Relpol przekaźniki
  • Spec od samochodów
    To, że kontrolki gasną to prawidłowo. Sprawdź czy jest iskra z cewki i czy jest z aparatu.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    Dlaczego gasną gdy ją ciągne? ale na zimnym silniku odpala bez problemu . Po przejechaniu jakiejś odleglości gaśnie choc nie zawsze, a jak zgaśnie to muszę odczekać zanim odpali, pod warunkiem, że wcześniej jej nie kręcę.??
  • Spec od samochodów
    Gdy ciągniesz na biegu to alternator ładuje i ciśnienie oleju też jest.

    Pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 12  
    Gaśnie wszystko co jest możliwe, poprostu ciemno. jednak gdy wcisnę zpowrotem sprzęgło wszystko sie zapala i słychać charakterystyczne piknięcie.
  • Spec od samochodów
    O co ci chodzi. Może pomagasz rozrusznikiem.


    Pozdrawiam
  • Poziom 12  
    Jeszcze raz, przekręcam stacyjkę puszczam sprzęgło nie ważne na którym biegu podczas holowania, wtedy gaśnie wszystko na desce i oczywiście nie odpala, następnie po wciśnięciu sprzęgła zapalaja się kontrolki i słychać jakieś pikniecie, nie krecę rozrusznikiem.

    Pozdrawiam
  • Spec od samochodów
    Prawidłowo się auto zachowuje, to pyknięcie to wyłącza się przekaźnik pompy paliwa.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    Pikniecie to nie odgłos przekaźnika, a raczej coś w rodzaju pikniecia z przetwornika piezo.

    Pozdrawiam
  • Spec od samochodów
    Nie rozumiem w czym problem, masz iskrę jak nie chce palić ? Czuję, że szukasz nie tego co trzeba.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    Poprostu nie wiem w czym tkwi problem. Przede wszystkim jest strasznie słaba. Jak zgasnie to nie chce zapalić. Muszę odczekac.

    Pozdrawiam
  • Spec od samochodów
    Gdzie jest słaba z aparatu czy z cewki.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    Nie ma tej mocy, 140KM powinno robić swoje, a ona jest zamulona. Pali na wszystkie gary, a jak już zgaśnie to nie zapali dopuki nie odczekam pewnego czasu . Nie wiem gdzie mam szukać usterki, czy ona posiada jakis komputer i odcina wtrysk, nie wiem od czego mam zacząć lokalizację usterki.

    Mimo wszystko dzięki .
    Pozdrawiam
  • Pomocny post
    Spec od samochodów
    Zacznij od sprawdzenia iskry gdy nie pali, sprawdź palec w aparacie. Następnie kody błędów. Sama gasnie czy tylko nie chce zapalać zgaszona.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    Sama gaśnie podczs jazdy, a jak sprawdzić kody błędów??

    Pozdrawiam
  • Pomocny post
    Spec od samochodów
    Komputerem.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    Dzięki za pomoc.

    Jak ktoś ma jakieś materialy na temat tego silnika lub diagnostyki podam adres lewmir1(malpa)op.pl z góry dziękuje.
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Witam
    I co poradziłeś sobie z tą usterką?Przeczytałem waszą dyskusję i tak troszkę mi to wniosków nasunęło. A jaki aparat zapłonowy tam masz? Elektroniczny?Bo ta usterka wygląda troche jakgdyby coś z zapłonem coś nie tak było.Ale jeśli pali dobrze jak jest zimny to troche dziwne.A myślałeśmoże o silniczku krokowym? Być może to on wprowadza jakieś zamieszanie?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Witam
    I co poradziłeś sobie z tą usterką?Przeczytałem waszą dyskusję i tak troszkę mi to wniosków nasunęło. A jaki aparat zapłonowy tam masz? Elektroniczny?Bo ta usterka wygląda troche jakgdyby coś z zapłonem coś nie tak było.Ale jeśli pali dobrze jak jest zimny to troche dziwne.A myślałeśmoże o silniczku krokowym? Być może to on wprowadza jakieś zamieszanie?

    Dodano po 8 [minuty]:

    Witam
    I co poradziłeś sobie z tą usterką?Przeczytałem waszą dyskusję i tak troszkę mi to wniosków nasunęło. A jaki aparat zapłonowy tam masz? Elektroniczny?Bo ta usterka wygląda troche jakgdyby coś z zapłonem coś nie tak było.Ale jeśli pali dobrze jak jest zimny to troche dziwne.A myślałeśmoże o silniczku krokowym? Być może to on wprowadza jakieś zamieszanie?
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Sprawdź dobrze czy aparat zapłonowy daje impulsy (gdy auto nie pali). Hall lubi padać po nagrzaniu. Sposób sprawdzania był opisywany na forum (użyj szukaj i wpisz hall).
    pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    Dzęki wam wszystkim dzis sprawdziłem, nie daje iskry gdy nie chce odpalić, to napewno cos z zapłonem, byc może komputer, lecz jeszcze nie wim dlaczego jest slaby? Może rozrzad, ponewaz tam po kupnie jeszcze nie zagladałem po tym jak kupilem.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Sprawdź czujnik Halla on naprawdę lubi padać, metoda sprawdzania Halla była opisywana na forum. Znajomemu padł w takim samym silniku (tylko w Passacie i ma inny kolektor dolotowy ale reszta ta sama).
  • Poziom 12  
    Gdzie to jest? hoć okolice, ale dzięki za radę i pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    jezeli chodzi o hall to w rozdzielaczu wyjscie na 0 zasilanie oklolo napiecia aku sygnal prostokatny najlepiej wlaczyc zaplon i zewrzec + z 0 jak iskra przeskoczy to padl hall jak kolega juz wspomniał warto zdiac kopulke i zobaczyc czy wszystko czyste
    nie ma sciezek prądowych oluju i td.
  • Poziom 12  
    Witam poraz kolejny po sprawdzeniu jakby się naprawiło, najprawdopodobnie niekontaktował hall. Mam jeszcze inny problem, mianowicie samochód mi chodzi najlepiej , lecz to jeszcze nie to na maksymalnie przesunietym zapłonie. Jeśli ustawie na kreskach to jest lipa. Wolno się wkręca na obroty, podejrzewam przesunięcie paska rozrządu, ale nie jestem pewien. Chętnie posłuchałbym kogoś z większym doświadczeniem.
  • Poziom 11  
    Czeć ..witam
    Moze mi ktoś pomoże.. :(
    Audi 100 c4 2,8 v6 91r z grudnia..
    (tak nawiasem niema chyba lepszego auta niż Audi)
    Zawiodła mnie ostatnio.. Mianowicie
    Zimna odpala bez problemu moc ok obroty ok żadnych oznak czego kolwiek , nagrzeje się wyłącze silnik postoi kilka minut i dupa.. niedaje się uruchomić , brak iskry sprawdzałem , wszystkie wtyczki i złączki sprawdziłem w okół silnika ok , czasami ale żadko zgaśnie podczas jazdy ale odpala tylko jak postoi rozgrzana kilka minut z wył.silnikiem to lipa. żeby było śmiesznie zdaża się to nie regularnie, byłem na diagnostyce nic akurat niechciało się to stać , mechanicy ujezdżali 2a dni i nic..<lol> odebrałem ją z servisu i lipa pod domem to samo.
    Curv.... czasami tak mnie to wkurza że hej..Pomocy...
  • Poziom 21  
    do Praktykanta:jestes zwolennikiem teori co niemieckie to dobre?
    mylisz sie bardzo,jestes typowym polakiem,tylko vw i audi,gdyby nie te pojazdy sklepy z częściami dawno by padły
    ps:co psuje się w cytrynach:elektronika...
  • Poziom 11  
    kazdy chwali swoje..jezdziłem juz róznymi autami i jak narazie tylko Audi i Vw najmniej sie psuje..Audiką mam nakręcone 580 tyś i tylko drobne rzeczy były przy niej robione.. a jak ktos nie umie jeżdzic i dbać o auto to nawt Czołg Zarznie..
    Pozdrawiam..

    Dodano po 5 [minuty]:

    A co do cytryny to niewiem nie miałem ale to generalnie to samo co Peugeot a to było największe ścierwo ( modele z lat do 96r bo pużniej nie wiem) ..psuje sie tam wszystko ..chyba tylko blacha ocynk ratuje to aoto odrobine..
    Silniki do bani..elektryka ( kostki i inne tego typu ) do bani
    zawieszenie tył szczególnie do bani ( łożyska igiełkowe ) kto miał peugeota wie o czym pisze..więc chłopie nie porównuj Audi czy Vw do cytryny bo sie ośmieszasz tylko..
    Pozdrawiam..
  • Spec od samochodów
    Ad-audi B3 konieczna regulacja zapłonu i paliwa.
    Ad-audi C4 sprawdziłbym moduł zapłonowy,cewki czy na wszystkie
    cylindry pali,jeżeli jest gaz urządzenie do wydłużania
    kolektora ssącego,przepływomierz,filtr powietrza.
  • Poziom 11  
    ooo sorki przez roztargnienie zapomniałem napisać
    że usterke zdiagnozowałem sam i..Uszkodzony częściowo czujnik Halla ( położenie wałka rozrządu ) wymieniłem ato jak nowe..
    Przepraszam ze dopiero teraz..