logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy mogę zamontować bezpiecznik FAEL B20 S303 zamiast starych topikowych?

69cieN 06 Cze 2013 17:42 4476 6
REKLAMA
  • #1 12389467
    69cieN
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    witam wszystkich mam mały problem z bezpiecznikami,są stare i ciągle coś się tam pali ale posiadam BEZPIECZNIK FAEL B20 S303 i czy mogę go zamontować zamiast tych starych topikowych.nie jestem elektrykiem i moje pytanie może być głupie ale proszę o pomoc bo nawet bojlera załączyć nie mogę
  • REKLAMA
  • #2 12389532
    kizek
    Poziom 35  
    Ocena: 486
    Sprawa zbyt poważna i bez fachowca się nie obejdzie.
  • REKLAMA
  • #3 12389630
    69cieN
    Poziom 10  
    myślę że dam radę w starej instalacji są 2 bezpieczniki więc zbyt skomplikowane to nie jest tylko brak wiedzy na temat tego automatu s303 mnie pokonał.
  • REKLAMA
  • #4 12389643
    fighter
    Poziom 21  
    Ocena: 56
    Pokonuje cie brak wiedzy na temat związany z instalacjami elektrycznymi.
    Zastąpienia jednego zabezpieczenia innym bez przemyślenia,oraz wiedzy na temat instalacji może skutkować poważnymi konsekwencjami z którymi być może będziesz się musiał wkrótce po wymianie zabezpieczenia liczyć, przemyśl to.
    Wizyta elektryka wskazana.
  • #5 12389646
    kizek
    Poziom 35  
    Ocena: 486
    Na ostudzenie zapędu powiem że jest to zabezpieczenie trójfazowe a domyślam się że posiadasz instalacje jednofazową.
  • REKLAMA
  • #6 12389810
    69cieN
    Poziom 10  
    wystawiłem temat żeby nie wzywać elektryka ,co do instalacji to zgadza się jest jednofazowa a ten bezpiecznik trójfazowy ale czy to problem podłącze tylko jedną fazę i będzie git czy się mylę?aktualnie 16A to za mało i musiałem zmostkować bezpiecznik drutem ale i tak zjarało go a ten s303 może podoła mojej instalacji tylko nic o nim nie wiem .spadam do pracy pozdro i dzięki za rady