Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet, router, podbieranie łącza?

Malwinka91 19 Cze 2013 19:26 825 6
  • #1 19 Cze 2013 19:26
    Malwinka91
    Poziom 2  

Witam, otóż mam problem a nie wiem do kogo się zwrócić bo sama jestem zielona w tych sprawach. :P
    Mój problem polega na tym, iż posiadam internet z vectry. Mamy dwa komputery i oba połączone routerem. Wcześniej nie było żadnego problemu, wszystko grało i buczało aż do dnia, kiedy wpadł mi ojciec do pokoju z krzykiem i wrzaskiem że podbieram mu niby całą linie O.o I od tej pory, cokolwiek bym nie zrobiła, na jaka stronę bym nie weszła, słyszę krzyki i wrzaski że niby na drugim kompie przez to net szwankuje. Jaki może tego być powód? ^^ Podkreślam że wcześniej nie było podobnego problemu.

0 6
  • Pomocny post
    #2 19 Cze 2013 19:46
    kameleon11116
    Poziom 26  

Witam
    Przede wszystkim jaki router ,jakie połączenie? oba po WiFi ?, jeśli WiFi to jakie zabezpieczenie ? ,jaka prędkość łącza ? Jak zalogujesz się do routera to możesz zobaczyć czy czasami ktoś z zewnątrz nie jest podłączony :).

0
  • #3 19 Cze 2013 20:16
    Malwinka91
    Poziom 2  

Router : Linksys (WRT54GL-EU)
    Zabezpieczenie : WPA - PSK
    Click

Do sieci nikt na pewno nie jest podłączony oprócz naszych dwóch komputerów.
    Mam nadzieję że o te informację chodziło :P

0
  • Pomocny post
    #4 19 Cze 2013 20:48
    kameleon11116
    Poziom 26  

Tak o te . Ta prędkość z testu to taka jak na umowie :) ,bo to trochę cienko jak na dwa komputery. Jak włączysz youtube na jednym to na drugim będzie ciężko polatać po sieci

0
  • #5 19 Cze 2013 20:59
    Malwinka91
    Poziom 2