Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Hormann ProMatic 2 - Zmiena częstotliwości bramy garażowej

12 Jan 2014 17:00 6345 6
  • Level 2  
    Dzień dobry,
    posiadam napęd do bramy garażowej Hormann ProMatic 2. Niestety zgubiłem pilota. Posiadam kilka innych, ale nie czuję się bezpiecznie i jedynym wyjściem jest zmiana częstotliwości. Czy w ogóle jest taka możliwość? Jeśli tak to czy jesteście w stanie mi to wytłumaczyć?
    Pozdrawiam, edizooq.
  • Gantry automation specialist
    Nie zmieniać żadnych częstotliwości (bo niby jak.... :) ) tylko :
    - jesli masz piloty z niebieskimi guzikami - wygenerować na jednym z nich nowy kod stały, wpisać go do odbiornika i reszte od niego sklonować.
    - jak masz nowe ładne piloty (bisecur) to tylko wpisujesz jeden z nich w odbiornik i resztę klonujesz od niego.
    Procedur nie będę opisywał bo WSZYSTKO jest w instrukcjach jak i na tym forum np tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2560141.html
    - "szukaj" nie boli
  • Level 2  
    Rzeczywiście niezbyt logiczne, gdyby można było pilotem o odpowiedniej częstotliwości otwierać każdą bramę tego modelu. Nie mogłem znaleźć tego pilota więc wg. instrukcji postanowiłem skasować wszystkie piloty - naciśnięcie i przytrzymanie przycisku "P", niestety nie podziałało i moje piloty dalej działają. Co więcej spróbowałem skasowania danych - wyciągnąłem wtyczkę, przytrzymałem przeźroczysty przycisk, włożyłem wtyczkę, lampa błysnęła raz i puściłem przycisk. W efekcie piloty nadal działają. Rozumiem, że nie ma innej możliwości jak znaleźć piloty Hormanna z niebieskimi przyciskami. Mam nadzieję, że je znajdę.
  • Helpful post
    Level 24  
    Witam,

    Dałoby rade zamieścić zdjęcie posiadanych przez Pana pilotów?
    Wtedy można będzie dokładnie opisać co należy zrobić.

    [ozdrawiam.
  • Helpful post
    Gantry automation specialist
    Skoro to na pewno takie piloty to nie Hormann tylko FAAC Fix i operacje na radiu Hormanna (operacje przyciskiem P) nic nie dadzą. Gdzieś w środku napędu jest podpięte na kablu do elektroniki napędu czarne pudełko z uszami wielkości połowy paczki papierosów - odbiornik zewnętrzny FAAC . W przypadku tego radia trzeba najpierw skasować pamięć odbiornika a potem wpisać od nowa wszystkie posiadane piloty. A jak - w odróżnieniu od Hormanna do FAAC- A Fix jest w necie a w szególności na tym forum całe mnóstwo instrukcji. Wystarczy poszukać. Np: http://www.automatydobram.coom.pl/instrukcje/faac/fix.pdf (co prawda od odbiornika wewnętrznego ale wszystko tak samo - czerwona zwroka, przycisk i zielona dioda).

    Chyba że zgubiłeś oryginał Hormanna a masz te "inne" piloty i chcesz je zastosować do Hormanna - w takim razie opisz b. dokładnie o co chodzi.
  • Level 2  
    kotbury wrote:
    Skoro to na pewno takie piloty to nie Hormann tylko FAAC Fix i operacje na radiu Hormanna (operacje przyciskiem P) nic nie dadzą. Gdzieś w środku napędu jest podpięte na kablu do elektroniki napędu czarne pudełko z uszami wielkości połowy paczki papierosów - odbiornik zewnętrzny FAAC . W przypadku tego radia trzeba najpierw skasować pamięć odbiornika a potem wpisać od nowa wszystkie posiadane piloty. A jak - w odróżnieniu od Hormanna do FAAC- A Fix jest w necie a w szególności na tym forum całe mnóstwo instrukcji. Wystarczy poszukać. Np: http://www.automatydobram.coom.pl/instrukcje/faac/fix.pdf (co prawda od odbiornika wewnętrznego ale wszystko tak samo - czerwona zwroka, przycisk i zielona dioda).

    Chyba że zgubiłeś oryginał Hormanna a masz te "inne" piloty i chcesz je zastosować do Hormanna - w takim razie opisz b. dokładnie o co chodzi.


    Dziękuję ślicznie za pomoc. Dodatkowy odbiornik FAAC. Wszystko działa jak należy. Jeszcze raz dziękuję.