Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hormann ProMatic 2 - Zmiena częstotliwości bramy garażowej

12 Sty 2014 17:00 5295 6
  • Poziom 2  
    Dzień dobry,
    posiadam napęd do bramy garażowej Hormann ProMatic 2. Niestety zgubiłem pilota. Posiadam kilka innych, ale nie czuję się bezpiecznie i jedynym wyjściem jest zmiana częstotliwości. Czy w ogóle jest taka możliwość? Jeśli tak to czy jesteście w stanie mi to wytłumaczyć?
    Pozdrawiam, edizooq.
  • specjalista -automatyka bramowa
    Nie zmieniać żadnych częstotliwości (bo niby jak.... :) ) tylko :
    - jesli masz piloty z niebieskimi guzikami - wygenerować na jednym z nich nowy kod stały, wpisać go do odbiornika i reszte od niego sklonować.
    - jak masz nowe ładne piloty (bisecur) to tylko wpisujesz jeden z nich w odbiornik i resztę klonujesz od niego.
    Procedur nie będę opisywał bo WSZYSTKO jest w instrukcjach jak i na tym forum np tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2560141.html
    - "szukaj" nie boli
  • Poziom 2  
    Rzeczywiście niezbyt logiczne, gdyby można było pilotem o odpowiedniej częstotliwości otwierać każdą bramę tego modelu. Nie mogłem znaleźć tego pilota więc wg. instrukcji postanowiłem skasować wszystkie piloty - naciśnięcie i przytrzymanie przycisku "P", niestety nie podziałało i moje piloty dalej działają. Co więcej spróbowałem skasowania danych - wyciągnąłem wtyczkę, przytrzymałem przeźroczysty przycisk, włożyłem wtyczkę, lampa błysnęła raz i puściłem przycisk. W efekcie piloty nadal działają. Rozumiem, że nie ma innej możliwości jak znaleźć piloty Hormanna z niebieskimi przyciskami. Mam nadzieję, że je znajdę.
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    Witam,

    Dałoby rade zamieścić zdjęcie posiadanych przez Pana pilotów?
    Wtedy można będzie dokładnie opisać co należy zrobić.

    [ozdrawiam.
  • Pomocny post
    specjalista -automatyka bramowa
    Skoro to na pewno takie piloty to nie Hormann tylko FAAC Fix i operacje na radiu Hormanna (operacje przyciskiem P) nic nie dadzą. Gdzieś w środku napędu jest podpięte na kablu do elektroniki napędu czarne pudełko z uszami wielkości połowy paczki papierosów - odbiornik zewnętrzny FAAC . W przypadku tego radia trzeba najpierw skasować pamięć odbiornika a potem wpisać od nowa wszystkie posiadane piloty. A jak - w odróżnieniu od Hormanna do FAAC- A Fix jest w necie a w szególności na tym forum całe mnóstwo instrukcji. Wystarczy poszukać. Np: http://www.automatydobram.coom.pl/instrukcje/faac/fix.pdf (co prawda od odbiornika wewnętrznego ale wszystko tak samo - czerwona zwroka, przycisk i zielona dioda).

    Chyba że zgubiłeś oryginał Hormanna a masz te "inne" piloty i chcesz je zastosować do Hormanna - w takim razie opisz b. dokładnie o co chodzi.
  • Poziom 2  
    kotbury napisał:
    Skoro to na pewno takie piloty to nie Hormann tylko FAAC Fix i operacje na radiu Hormanna (operacje przyciskiem P) nic nie dadzą. Gdzieś w środku napędu jest podpięte na kablu do elektroniki napędu czarne pudełko z uszami wielkości połowy paczki papierosów - odbiornik zewnętrzny FAAC . W przypadku tego radia trzeba najpierw skasować pamięć odbiornika a potem wpisać od nowa wszystkie posiadane piloty. A jak - w odróżnieniu od Hormanna do FAAC- A Fix jest w necie a w szególności na tym forum całe mnóstwo instrukcji. Wystarczy poszukać. Np: http://www.automatydobram.coom.pl/instrukcje/faac/fix.pdf (co prawda od odbiornika wewnętrznego ale wszystko tak samo - czerwona zwroka, przycisk i zielona dioda).

    Chyba że zgubiłeś oryginał Hormanna a masz te "inne" piloty i chcesz je zastosować do Hormanna - w takim razie opisz b. dokładnie o co chodzi.


    Dziękuję ślicznie za pomoc. Dodatkowy odbiornik FAAC. Wszystko działa jak należy. Jeszcze raz dziękuję.