Witam od 2 dni jestem właścicielem takiego zestawu.
Dysk Seagate Dysk Seagate 1TB, SATAIII, 7200RPM, 64MB cache (ST1000DM003)
Pamięć Crucial Ballistix 16GB (2x8GB) DDR3 1600MHz CL(9-9-9-24) Unbuffered NON-ECC 1.5V (BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU
Karta graficzna MSI GeForce GTX 760 2GB DDR5 (256 Bit), HDMI, DVI (N760 TF 2GD5/OC)
Procesor serwerowy Intel Xeon E3-1230 v3 (8M Cache, do 3.70 GHz) BOX BX80646E31230V3
Płyta główna ASRock H87 PRO4 H87 LGA1150 (2xPCX/DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3) (H87 PRO4)
Obudowa Zalman Z3 PLUS CZARNA mATX ATX OKNO USB 3.0
Chłodzenie CPU SilentiumPC Fera 2 HE1224 (SPC094)
Zasilacz OCZ ModXStream Pro 600W (OCZ600MXSP)
Po jednym dniu bardzo cichego chodzenia komputer zaczął wydawać dosyć drażniący dźwięk. Takie wysokie wibracje, wydaje mi się że to górny wentylator obudowy bo gdy przykryje ręką kratkę wentylacyjna nad właśnie tym wentylatorem dźwięk ustaje. Czy da się coś z tym zrobić bez odsyłania sprzętu na reklamacje? Jestem uwiązany terminami i rozstawanie się ze sprzętem nie wchodzi w najbliższym czasie w grę. Czy sklepy w ogóle uznają takie reklamacje?
Dysk Seagate Dysk Seagate 1TB, SATAIII, 7200RPM, 64MB cache (ST1000DM003)
Pamięć Crucial Ballistix 16GB (2x8GB) DDR3 1600MHz CL(9-9-9-24) Unbuffered NON-ECC 1.5V (BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU
Karta graficzna MSI GeForce GTX 760 2GB DDR5 (256 Bit), HDMI, DVI (N760 TF 2GD5/OC)
Procesor serwerowy Intel Xeon E3-1230 v3 (8M Cache, do 3.70 GHz) BOX BX80646E31230V3
Płyta główna ASRock H87 PRO4 H87 LGA1150 (2xPCX/DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3) (H87 PRO4)
Obudowa Zalman Z3 PLUS CZARNA mATX ATX OKNO USB 3.0
Chłodzenie CPU SilentiumPC Fera 2 HE1224 (SPC094)
Zasilacz OCZ ModXStream Pro 600W (OCZ600MXSP)
Po jednym dniu bardzo cichego chodzenia komputer zaczął wydawać dosyć drażniący dźwięk. Takie wysokie wibracje, wydaje mi się że to górny wentylator obudowy bo gdy przykryje ręką kratkę wentylacyjna nad właśnie tym wentylatorem dźwięk ustaje. Czy da się coś z tym zrobić bez odsyłania sprzętu na reklamacje? Jestem uwiązany terminami i rozstawanie się ze sprzętem nie wchodzi w najbliższym czasie w grę. Czy sklepy w ogóle uznają takie reklamacje?