logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Komputer zwiesza się/ Działa jedynie w trybie awaryjnym

Malcolm77 09 Mar 2014 21:43 1587 11
REKLAMA
  • #1 13387407
    Malcolm77
    Poziom 9  
    Na początku powiem że jestem zielony w sprawach komputerowych :(

Wracając do problemu. Wczoraj z niewiadomych przyczyn komputer mi się zwiesił a mianowicie włączał się w miarę normalnie ale gdy próbowałem włączyć cokolwiek zaczynał mulić, foldery się otwierają lecz próbując włączyć chorma ładuje się lecz nie włącza, menadżer niestety też nie wchodził. Spróbowałem włączyć ostatnie działające ustawienia i na jeden raz podziałało. Później niestety dalej działo się tak samo a ostatnie działające ustawienia nie pomagały. Jedynie podczas trybu awaryjnego komputer działa poprawnie i nie zwiesza.
    Jeżeli mam coś wrzucić czy coś podać to piszcie bo nie mam pojęcia jak się za to zabrać.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 13387441
    Epox
    Poziom 38  
    Ocena: 141
    Malcolm77 napisał:
    Jeżeli mam coś wrzucić czy coś podać to piszcie bo nie mam pojęcia jak się za to zabrać.
    Na początek pełną specyfikację PC wraz z zasilaczem . Zainstaluje kolega Crystal Disc Info i wrzuci pełnego screena.
  • REKLAMA
  • #3 13387524
    Malcolm77
    Poziom 9  
    To chyba to :)

• REKLAMA
  • #4 13388245
    żarówka rtęciowa
    Poziom 38  
    Ocena: 394
    Witam

Dysk kwalifikuje się do wymiany na nowy lub naprawy. Uszkodzone sektory mogą powodować problemy z działaniem systemu operacyjnego.
  • Pomocny post
    #5 13388304
    elessar87
    Poziom 33  
    Ocena: 88