Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zestaw stereo ~1000zł i mętlik w głowie.

31 Mar 2014 11:42 1647 18
  • Poziom 7  
    Witam. Na wstępie zaznaczę, że pytania będę numerował- łatwiej będzie udzielić odpowiedzi. Chcę zakupić jakiś przyzwoity sprzęt do słuchania muzyki (rock) w pokoju (20m²). Przejrzałem już chyba z tysiąc stron na ten temat i gdy już przekonałem się do kupna używanych altusów nagle czytam, że mają płaskie brzmienie. Jestem laikiem i nie miałem okazji słuchać profesjonalnego sprzętu. Przy PC mam marne creative'y, ale np. bardzo lubię słuchać muzyki w aucie (fiat stilo 02' w standardzie, niezły bas, ładnie odseparowane poszczególne pasma). [1] Czy te Altusy (110 albo 75) zaskoczą mnie pozytywnie w porównaniu do tego co mam w samochodzie? [2]Czy może poszukać czegoś innego? Na całość mam około 1000zł, potrzebuje 2 kolumn+wzmak+odtw CD ([3]da radę znaleźć coś co odtwarzałoby też z pendrive'a?). [4] A może byłoby lepiej gdybym kupił jakąś mini-wieżę (pianocrafta od yamahy)? Zależy mi przede wszystkim na jakości, nie chcę wybijać tym szyb, ale od czasu do czasu chętnie bym też pohałasował.

Dziękuję już za samo przeczytanie, czekam na odpowiedzi, pozdrawiam wszystkich!
  • Poziom 26  
    1. Myślę, że w porównaniu do tych głośników, które masz aktualnie na pewno Altusy 110 czy 75 Cię zaskoczą brzmieniem jednak osobiście polecam Ci wybrać Altony 110, są w cenie ok 400zł, a będą o wiele lepszym wyborem niż te, które zaproponowałeś.

2. Moja propozycja to: Tonsil Alton 110 (ok. 400zł), wzmacniacz Yamaha A-1000 (był ostatnio za 600zł) lub jakaś Yamaha A-520 (nie pamiętam cen ale na cd powinno zostać) Co do odtwarzacza cd to nie będę się wypowiadał bo się na nich nie znam zbytnio.

3. Z tym może być ciężko jak wszystko ma się zamknąć w 1000zł